23 March 2008

Kena Rogol

KENA ROGOL aku nak citerkan kat korang fasal pengalaman aku kena rogol dgn kawan kawan suami aku. aku nie baru kawin, tapi takda anak masa tu,ntah camana masa hari ulangtahun perkawinan aku yg pertama kami diraikan dlm satu majlis sederhana oleh kawan pejabat suami aku. kawan suami aku pulak ada yg bujang dan ada yg dah kawin. aku nie pulak dikategori dlm wanita yg ada rupa dan bodylah, walau tak secantik ratu dunia tapi kalau lelaki tengok mesti menoleh 2 kali, bukan perasan tapi kenyataan kerana aku selalu mendapat pujian dr kawan- kawan suami aku sebab itu aku tahu malah ada yg berani ajak bergurau cara lucah dgn aku, tambah lagi kami laki bini open minded dan taklah terlalu kolot sgt, setakat nak ucap konek dan nonok tu biasalah terpacul dr mulut aku, tapi aku ni setakat berani cakap je, kalau ada yg cuba-cuba nak peluk aku atau ambil kesempatan aku melawan juga, bagi aku, nonok aku tu hanya utk lelaki bernama suami.so malam tu aku pakai baju seksi sikitlah...dengan tali halus dan leher lebar menampakkan pangkal tetek aku yg gebu dan padat ni, skirt pendek sampai pangkal peha...warna hitam lagi..lepas tu aku biarkan rambut aku yg paras bahu ni mengerbang..dgn make up yg simple nampaklah keayuan semulajadi aku walaupun dah bersuami tapi disebabkan kami jarang dpt bersama kerana suami selalu keluar negara kerana tugasnya jadi kira bontot dan tetek aku nie taklah jatuh sgt sebab tak selalu ditenyeh laki tapi aku tetap bahagia dengannya. jadi sampai saja kami kerumah kawan yg organise majlis tu, aku bersalam dgn kawan2 suami tapi aku heran sikit sebab tiada wanita lain selain aku, bila aku tanya mereka kata isetri masing-masing tak free, kena jaga anak demamlah, ada yg kata gf takdalah, so aku tak kisahlah memandangkan majlis ni aku hadiri bersama suami, so acara makan dan potong kek pun bermula, aku tak sangka mereka hidangkan minuman keras...utk pengetahuan suami aku ni muallaf, india masuk islam dan most of his friend indialah...tapi aku tak kisah...cinta punya fasal. so malam tu laki aku pun mabuk jugalah termasuk juga aku..kononnya tak mahu minum tapi setelah dipaksa kawan2 suami dan demi menjaga hati mereka dan suami [nanti dikata aku tak sporting pula] so aku pun minumlah benda tu...aku ingat cognac ke...ntah apalah aku tak tahu..yg aku tahu banyak botol minuman keras kat atas meja tu...kawan laki aku tu adalah dlm 7-8 org...legih kurang pukul 11 malam aku rasa aku dah mula mabuk sebab rasa pening semacam dan aku rasa nak gelak aje...aku minum tak banyak,,,rasanya 2 gelas je kott tapi disebabkan tak biasa minum jadi cepatlah aku ni mabuk, manakala laki aku pula aku tengok dah terlentok kat kerusi sambil tengok cerita apa ntah [video blue kalau tak silap] so salah sorang kawan laki aku tu..nathan kalau tak silap aku, tanya aku nak baring ke? aku kata takpa, biar aku duduk sebelah laki aku..so aku pun duduk..ntah macamana aku hampir terjatuh betul- betul depan nathan, secara spontan nathan menarik tgn aku langsung tertarik tali baju aku yg halus tu..dahlah putus tali baju tu sebelah, so terlondehlah sikit dan menampakkan terus tetek aku yg sebelah tu...agaknya si nathan tu stim tengok tetek aku, maklumlah aku rasa malam tu semua org mabuk, so aku kata takapalah sambil menarik baju tu utk cover tetek aku yg terdedah tapi si nathan insist nak tolok aku...aku rasa dia sengaja ambil kesempatan utk memeluk aku, so aku tepis tgnnya sayangnya dia makin berahi pula bila aku melawan, dimasa yg sama kawan2nya yg lain tergelak melihat kelakuannya dan menggalakkan nathan supaya memeluk aku sekali lagi, aku minta pertolongan dr suami tapi dia dah terlalu mabuk, malah dah tertidur pun dikerusi tu [aku tahu dia minum dr awal majlis tadi lebih kurang kol 7mlm , dia minum tak henti-henti, agaknya dia lepas gian kott sebab sejak kawin dia tak minum lagi arak] bila tiada jawapan dr suami aku bergegas lari dan cuba masuk kebilik tapi kawan2nya yg lain mengepung aku keliling, aku menjerit tapi siapalah nak dengar sebab suara radio membatasi jeritan aku...dlm hati aku dpt rasa sesuatu yg buruk pasti berlaku...lalu aku merayu kepada mereka supaya jgn mengapakan aku dan mengingatkan mereka bahawa suami ku adalah kawan mereka tapi dek kerana terlalu mabuk mereka tidak mengendahkan rayuan aku...nathan terus memeluk aku dr belakang manakala 2-3 org kawannya yg lain menangkap kaki dan memegang tgn aku...lalu mereka beringkan aku kat lantai yg berkapet tebal tu...sakit juga kepala aku terhentak kat lantai...mereka terus memegang tgn aku kiri dan kanan serta kedua kaki aku...mereka kangkangkan kaki aku...nathan pula terus bertindak ganas dan menyentap pakaian aku..hingga koyak rabak, aku menjerit tapi seorg dr mereka terus menekup mulut aku dgn tuala...aku jadi makin sesak nafas...dan aku dpt rasakan seluar dlm aku dibuka org...aku rasa ada tangan2 kasar mula meraba dan meramas tubuh badan aku, tetek aku menjadi sasaran mereka...aku meronta tapi tidak berdaya sebab 4 org dr mereka memegang aku, kemudian aku dengar mereka bersorak menmanggil nathan..nathan..nathan...sku lihat nathan mula terseyum sambil memandang tubuh aku yg terlantar berbogel tanpa seurat bbenangpun. dlm hati aku tahu apa yg mereka akan buat....aku masih cuba meronta dan menjerit sayangnya mulut aku tersumbat kain dan anggota badan aku dipegang kejab oleh mereka, seketika kemudian aku rasa nonok aku panas dan basah...aku cuba bgn dan aku dpt lihat nathan sedang menjilat nonok aku dng rakus, manakala kawannya yg 2 lagi sedang membuka pakaan mereka masing-masing...menampakkan btg konek mereka yg semuanya sedang tegang dan kerasss...aku makin takutt..aku menangis tapi tangisan aku sedikitpun tidak mereka hiraukan malah mereka terus mengusap konek masing-masing supaya ketegangannya berterusan, kemudian aku dpt rasakan nathan telah memasukkan btg koneknya kedlm nonok aku...akku ras asakit sgt keran dia merodok dgn rakus sekali...tersentak aku dibuatnya kerana koneknya agak besar dan panjang berbanding dgn suami aku...nathan tak henti2 memuji nonok aku ketat dan sedap serta sbgnya, kawan2nya yg lain tak sabar nak menjolok sama...ada yg terus menghisap dan menggentel tetek aku...tubuh badan aku digomol mereka bergilir- gilir...dlm masa yg sama nathan terus menerus menusukkan btg koneknya kedlm nonok aku selaju dan sekuat hatinya...berdecap-decap jugaklah bunyi air nonok aku tu, walaupun aku tahu aku dirogol mereka tapi kerana mabuk aku juga rasa steam dan sedap dilakukan begitu, lama- kelamaan rontaan aku makin lemah...malah aku membiarkan mereka melakukan apa saja ketubuh badan aku..dlm 20 minit kemudian nathan menjerit kessedapan..dia melepaskan air maninya dlm nonok aku sambil menghentakkan kuat koneknya kat nonok aku tu...dlm hati aku...sedaaappp juga keling nie punya konekk....kemudian tiba-tiba seorg dr kawannya terus menarik nathan dan dgn cepat menjolokkan koneknya pula kedlm nonok aku yg sedang basah dng air mani nathan...dia terus menghayunkan konekknya berkali-kali dan tak sampai 10 minit dia pun terpancutkan air maninya dlm nonok aku...kemudian seorg demi seorang merodok nonok aku dgn konek mereka yg tegang dan keras itu, aku jadi lemah dan tak bermaya...selepas lelaki ke3 melepaskan air maninya kedlm nonok aku, lelaki ke4 tidak merodok terus, tapi dia lapkan sisa air mani tu dan menjilat semula nonok aku...dan spt yg lain dia juga melepaskan airmaninya kedlm nonok aku tu , seterusnya lelaki ke5,ke6, ke7 dan ke8 melakukan perkara yg sama...malah masa lelaki ke 6 merogol aku, aku bukan setakat steam aje, malah aku minta dia berbaring dan aku diatas...aku tunggang lelaki tu selaju yg boleh hingga aku climax berkali-kali...lelaki yg lain [yg dah sudah merogol aku] menjerit gembira sebab aku beri respon tanpa diduga...malah sambil aku menunggang lelaki tadi, aku hisap konek salah seorg lelaki yg masih menunggu giliran utk menjunamkan konekknya kesara nonok aku...aku makin ghairah dna bertindak liar...meraka makin suka dan gamat...terus ada yg menjilat bontot aku dna memasukkan jari kedlm lubang jubur aku...aku rasa makin sedap dan climax ntah berapa kali...adegan seterusnya berlangsung hingga kesemua lelaki merasa puas dgn layanan aku dan tak disangka nathan sekali lagi merangkul dan merodokkan koneknya yg tegang semula...aku main dgn nathan hampir 1 jam berikutnya...seingat aku dr pukul 11 mlm sampai 2 pagi rasanya nonok aku dikerjakan oleh 8 org lelaki india/china dan melayu...aku betul-betul teruk dikerjakan mereka, tapi nasib baik jubur aku tak dirodok dgnkonek mereka...kalau tidak lagi teruk aku kena...mereka setakat jolok dgn jari jemari saja. selepas aku dirogol bergilir-gilir, mereka pun keletihan termasuk aku sendiri dan kami terlelap disitu juga dgn keadaan berbogel hingga kepagi kira-kira jam 10 pagi baru aku tersedar itupun setelah dikejut suami..aku menangis dlm pelukan suami dan ceritakan kat dia apa yg dah berlaku, sayangnya suami aku buat dono aje seolah- olah dia merestui kawan2nya merogol aku...seketika kemudian seorg demi seorg bgn dan bergegas mengenakan pakaian masing-masing, aku tengok nathan sudah siapkan minuman pagi, lepas minum pagi baru aku tahu bahawa suami aku berpakat dgn nathan dan suami aku kata kejadian itu adalah hadiah bagi hari ulangtahun perkawinan kami yg pertama kerana aku dulu pernah menceritakan pd suami tentang imiginasi nakal aku..iaitu kena rogol oleh lebih dr 5 lelaki dlm satu masa...rupanya imiginasi aku itu dipenuhik oleh suami aku sendiri dan kawan2nya yg bersetuju utk mengambil bahagian bila dia ceritakan pd nathan,...patutlah dia mabuk sakan malam tu...dan sekali lagi hari tu aku dikerjakan oleh 9 lelaki termasuk suami aku sendiri, kali ini aku yg merelakan diri aku di tenyeh oleh lelaki2 itu...bermacam aksi aku diperlakukan, dan acara mainan tu berlangsung hampir 4 jam berikutnya kerana masing-masing melanyak nonok aku sepuasnya dan selama yg mereka mampu bertahan...dan nathan is the best amongs them...hari tu aku tak kemana-mana selain kena fuck dgn lelaki tu bergilir-gilir, sementara menanti lelaki ke 9 menghabiskan permainan, lelaki pertama kembali tegang semula dan mahu menyetubuhi aku sekali lagi...pendek kata hari tu seharian tubuh badan dan nonok aku bermandi air mani lelaki...dan suami aku org yg paling gembira melihat impian aku jadi kenyataan..dan aku jugaturut gembira kerana dpt merasa konek lain selain dr suami aku...keesokannya aku demam...hampir seminggu baru aku kembali pulih...mana tidaknya 9 lelaki lanyak nonok aku berkali- kali, rasanya setiap sorang tu fuck aku 3 kali...bayangkan betapa penatnya aku dan sampai bengkak juga nonok aku kena kerjakan dek mereka...mau tak demam seminggu...nasib baik tak memudaratkan dan tak mengandung..kalau tidak, aku tak tahu anak sapa yg aku kandungkan tu...sebulan dr kejadian tu aku teruskan hubungan dgn nathan...setiap kali suami aku keluar negara, kehendak seks aku dipenuhi oleh nathan tanpa berselindungdr suami aku...dan perkara tu berlarutan hingga nathan berkahwin. sekarang masing-masing dah ada keluarga sendiri, aku ada 2 anak, tapi aku tak tahu anak sapa sebenarnya..sebab selain nathan dan suami ada juga 2-3 dr lelaki tu yg dtg fuck aku dgn rela aku sendiri....untill now aku masih berhubung dgn salah seorg dr mereka tapi bukan nathan...suami aku seolah merestui perbuatan aku itu..malah kekadang dia jadi penonton dikala aku di kongkek jantan lain....aku tak tahu sampai bila perkara ini berlanjutan...

73 comments:

shahrul said...

kalau nak rasa dgan saya, hantar email ke shaman_shahrul@yahoo.com.my
besar dan panjang

aremin said...
This comment has been removed by the author.
aremin said...
This comment has been removed by the author.
acsv said...

ay pnye dah bsar dh mcam kingkobra....na rasa tk skali pncut iklo kuar

Ape'x said...

i pun nak main ngan u bleh x???
sent e-meil at:
ejatquiksilver@yahoo.com

AmMoI said...

email sy d slem_dunk1992@yahoo.com

man said...

Askum astaghfirullah anda haruslah bertaubat kita sebagai umat islam haram berzina jika inginkan penerangan tentang agama silalah hemail kat saya abgme_cni@hotmail.com yea.
Anda harus mendengar lagu wali band Taubat Maksiat dari Kumpulan Band Indonesia dengar2lahh yea taubat maksiat tu dengar selalu Pintu Taubar m,asih terbuka untuk andA SEGERALAH BERTAUBART SAYA merayu n ingiun kenal dengan awak.Bertaubatlaa selagi kita masih hidup atas dunia ni aminj amin ya robbal alaaminnn.

Lieynn (KA09156) said...

ko ni la pompuan paling bodo skali.. laki ko bangang nk mampos.. bwk2 la bertobat pompuan oi... idop ni smentare... entah2 kjap lg ko dh mampos.. x sempat langsung nk tobat.. eei.. bengang btol aku ngan betine cam ko ni..

Lieynn (KA09156) said...

koni la pompuan paling bodo skali.. laki ko bangang nk mampos.. bwk2 la bertobat pompuan oi... idop ni smentare... entah2 kjap lg ko dh mampos.. x sempat langsung nk tobat.. eei.. bengang btol aku ngan betine cam ko ni..

latif said...

saya masih muda lagi 23 tahun..boleh saya maen ngan awk

aeny92_junai85 said...

tak baik terus kan begitu,karna itu perbuatan keji,d sisi islam,kte mknusie biasa jgn endah kan ap yang org len komen, diorng tahu ap pasaan kte,ap yag kamu rse kte srupa tp tak di rogol,hm..............klau awk sudi jd kawan tmpt luah kn pasaan sila email saya2 tunggu e-mail dari awak.nurhananimohdlazim@yahoo.com

sxfan said...

sx.fan@yahoo.com is my email. It was a fantastic game you guys had. If you have it some more just want to be penonton jadi ler....

cherry_honey said...

pttnya hubby ko hrgai ko coz ko bini die...tp die wat dunno n kasi plak ko main ngn jantan lain...
huh,mmg xptot...
so bwk2 la taubat

Syafiq said...

sedih ar aku tgk pompuan melayu kena main ngan lelaki kaum lain nie.. pompuan cina ngan india xde lak dgr kena main ngan lelaki melayu.. pelik betul.. jatuh la maruah pompuan melayu camni..yg lelaki melayu nye mane?? xnak ke korang jaga maruah pompuan melayu. kaum sendiri.. ini x, lg korang pegi jahanam kan pompuan melayu sendiri.. pikirlah2x ye..

papa said...

i pun nak main ngan u....contact me at papanakals@yahoo.com

semen said...

Hai.. Abg pn nak main sex ngan ayng..
Email abg k..
semen_sx@yahoo.com

immukmin said...

Abu Hurairah r.a berkata Rasulullah s.a.w bersabda; 'sesiapa yang mengajak ke jalan hidayah, maka baginya dari pahala seperti pahala(sebanyak pahala) pengikutnya dengan tidak mengurangi sedikit pun dari pahala mereka dan sesiapa yang mengajak ke jalan yang sesat, maka menaggung dosa sebanyak dosa-dosa pengikutnya tanpa menguranginya dari sedikit pun. hadis riwayat imam muslim...

blog ini akan sentiasa dibuka.dan dibuka...dan setiap kali dibaka pasti akan mendapat ganjaran dosa..berantai....

pintu taubat masih terbuka..ingatlah...ALLAH itu maha pengasih dan maha penyanag...

yuyie said...
This comment has been removed by the author.
adek_firdaus said...

jgn la malukn agama kita sendiri,kerna agama kita adalah agama yg paling suci dan kekal abadi

amoichanteq said...

i also like to fuck..i ni minah tdung jer...j0m lawat blog i..www.amoichanteq.blogspot.com..i like ur games

My blog said...

bez 2 lau dpt maen..nk maen ngn sy x??ni email sy syncmaster127@yahoo.com

don said...
This comment has been removed by the author.
bapoksemak said...
This comment has been removed by the author.
AZIF YUSOF said...

Cerita ini hanyalah rekaan semata-mata... Sengal... Ko dah mabuk, boleh pulak ko ingat semua..

Matt said...

ko mabok laki ko mabok ya .
ko kena tipu dek laki ko penipu .
ko tersedap dan teruskan jadi penyedap.
jadi ko ni penyedap lah ye .
sedap sedap juga .
jangan lupa aids @ hiv tak kenal siapa ko .

gonzalez said...

rekaan semata-mata semua nih.. bodohlah korang nih

gonzalez said...

bodohlah korang semua.. nie cuma rekaan semata-mata..
dan xkan la dia mabuk dia ingat semua tuh! ingat tuhan.. lahhh wehhh!!!

MRS ONE said...

Ape punya suami la... Rela berkongsi 'lubang' isteri....bertaubat lah wahai manusia.....

MATHEMATIC TEACHERS said...

email me if u want get some... sainsmathmr@yahoo.com
I'm waiting....

awek melayu said...

kesian betul eh2

EyDa MuStAfA said...

astarghfirullah hal azhim.....gila punya pompuan...tataw malue...siod gila babi.....dpt suami cm sial...isteri pun bongok....ahahaha~so bodoh la manusia babi nie....mcm gampang what daa fuck dohh........ngek ngok punya keluarga......ade hotak ltk kat lutut....ade lutut xde hotak....ahahaha.......lu ingat lu cter ni org leyh tabik la ngn pompuan mcm lu huh ??? YOU R WRING SYG!!!!!!!AND U KNOW....U R STUPIDEST WOMAN I EVER SAWWW~

Shaye Cik Mairah said...
This comment has been removed by the author.
sandre said...

kalu itu benar, saya kepingin rasa tubuh kamu, soaly apakamu sanggup dengan saya, saya tuggu tantangan mu?hantar eamil ke recing.joker@yahoo.com
paling lambat saya tunggu email mu 2hari lagi, saya kepingin kali ama tubuh kamu.apakah kamu emang benar di cerita tu?

sandre said...

kalu itu benar, saya kepingin rasa tubuh kamu, soaly apakamu sanggup dengan saya, saya tuggu tantangan mu?hantar eamil ke recing.joker@yahoo.com
paling lambat saya tunggu email mu 2hari lagi, saya kepingin kali ama tubuh kamu.apakah kamu emang benar di cerita tu?

rg said...

wehhh betul ke ko ni..atau cita penghias je..hehehe
klu betul elok ko berhenti buat..takecare beb

racingurlz said...
This comment has been removed by the author.
Qaseh said...

inilah cerita yang direka semata-mata untuk menunjukan hebatnya penulis dalam dunia sex khayalan'nya'....

nur fadhilah said...

apewsal lar dengan k0 niy p0mpuan.,
k0 memang telah memalukan agama..
k0 kena bertaubat..peluang k0 nak bertaubat masih ada selagi k0 masih id0p...jangan lar k0 teruskan perkara keji niy..
N then k0 ckap kat suami k0 2 yang daa terencak akal 2...
jadilah suami yang bertanggungjawab N k0 jadilah isteri yang bagus.
jangan ikutkan hawa nafsu syaitan k0 2,.
kalau diikutkan hati k0 niy perlu di benci
aku bukan nye alim sngat .,tpi skdar bagi nasihat..ini semua untuk kita.
pesanan terakhir,.ingat lar dunia hnya smntara.,,.
k0 bnyakkan lar bertaubat N ingat ALLAH SUBHANAWATAALA...
ASSALAMMUALAIKUM. . . .

liya said...

aq x nak la hina kau atas pbuatan kau tu...kau pun tau sndiri yg smua tu d0sa besar...aq tumpang k0men atas dasar saudara sesama islam....masih belum terlewat kalau kau nak kmbali ke pangkal jalan...aq d0akan sm0ga Allah berikan kau ptunjuk....amin....

c0ntact me lunalieaya@gmail.com

shaFarhana said...

siot tol ko nih..xde haga diri..baik ko tobat ler awal2..da msuk islam tp wat mcm 2..bimbing la suami ko jgk.x ptut taw.ko lum dpt balasan lg.mmg r..smpai mase,ko taw la..

shaFarhana said...

buruk nye ler prangai ko..uhumm..taubat la sis n bro...n yg lain,xyah nk join same ke arah 2 lg..

quiero mucho said...

mcam celaka!!!! fuck ass to all man on this blog!!! hell is a suitable place for you to fuck!!! take that you asshole!!

quiero mucho said...

yg pmpuan plak memg claka!!! memg ptot dpt laki keling!! prangai ko un cm keling!!! xde tmpat untk ko ngan laki ko kat syurga!!

M.azwan Putra said...

terok jugak la ko nie kan..ko ade suami ape..
ermm..aku nk try ko jugak boley?...

'Miss R' said...

DEAR Sis blogger..
jgn bangga dgn kecantikan dan ke 'hot'tan body..(bukan milik ko,milik ALLAH tau).
'sharing is loving but not everything u can share!'
turn back to ALLAH.
bertaubatlah!
jgn terus terusan dalam ZINA.
(as a muslim,i'm so sad wif your bad habbit)PLEAZZZ DELETE DOSA yg nyata dan jelas tu~

goo gle said...

bangang

serban hijau said...

:-) pe ke bende la korang nie :-) dh akhir zaman x sedar2 sesungguhnya demi masa manusia itu berada dlm kerugian :-) igt panji2 hitam semakin hampir persiapkn dirimu selepas ini :-) peperangan besar akan blaku d akhir zaman! Ini bkn janjiku tp jnji Allah SWT insaf!!! Sblm tlambat

fitri said...

Laki bini mcm sial yg lelaki bodoh perempuan 2 pulak bangang klu nak main sgt pi kt luar negara lh

fitri said...

Ape nk jdi dgn owg melayu ini ape sedap kna rogol??

fitri said...

Salam owg klu dh mabuk arak dye xkn ingt tp mcm mn perempuan sial ini blh ingt ea mmg nk mampus perempuan ini jika btl lh dye wt mst ade video

samer said...

ni memang semenanjing *eh silap.. semenanjung punye citer ni.. pandai btol bwat citer.. time spm x pass lak nak buat karangan panjang2.. hahaah...

nikitajefril@gmail.com said...

ni lah orang melayu buat smua lebih murah dr pada ayam..
kat omah alim pakai tudung tp kat luar cipap pun free
laki ko pun bodah mau kawin dngan u.. padahal ayam lagi baik

eylla emeera said...
This comment has been removed by the author.
Jaya Partha said...

Maaf setahu sy suami india x kan share isteri ngan org lain,malah Dia org kuat cemburu kadang dgn kwn baik pun x caya dlm soal bini. I bet u tis wmen is making up story

oboy aaron said...

not a real story i think...

Frozen Frost said...

ak rse kn korang sume sme je.. law korang btul2 baik, apsl korng search bnde2 lucah cmni.. law orng yg btul2 baik, dye xkn brani search bnda alah cmni.. adoyaii.. jgn pretend la mcm korng baik sgt law korang pn xbrpe nk lurus.. nmpk sgt doh cm korng ni hipokrit...

Frozen Frost said...

suma same je.. law korng bce cerita pmpuan ni, korang lg bodoh dri dye.. nk nasihat orng knon... otak korang sme je cm otak pmpuan ni, gile seks! hipokrit...

MOVIESTER said...

http://www.moviester.info/

Download free movies

ummi z said...

dah lah... bertaubat lah... kita owg islam,fkirlah.. sy pom pernah buat jgk mcm tu,tp klau dah jd isteri klau suami mcm tu,awk spatut ajr balik suami awk... bnda lps2 lah,tp masa dpan kita boleh ubah kan... jgn layan lelaki sgt,laki hnya fkir nafsu jer,bkn fkir awk.. awk fkir,klau tuhan bg awk lumpuh,adakah diorg yg kononnya brkasih syg ngn awk akn jaga awk!! fkir lahh...
sy laki.. sy tau apa yg laki fkir kan..

Hisyamuddin said...

ayuh kembali kembali ke pangkal jalan. bertaubatlah kamu wahai manusia, sesungguhnya Allah itu Maha Pengampun Lagi Maha Mengasihani

Hisyamuddin said...
This comment has been removed by the author.
firdausz86 said...

Nk no fon bley?

Mohamad Suhaimi said...

Jom main dgn I. Contact 0196699231

Yogi Marsahala said...

Kisah yang mendebarkan, komentar juga ya ke blog saya myfamilylifestyle.blogspot.com

Devina Angtolis said...

i dont think so

mariani said...

Hebat fantasi seks u....

orang lama said...

Hahaha....ni crita je la bongok..ko bce da stim bwu la nk bkak hadis bbagai...oi pi la mabuk..

vad said...

wow sadis...

SUARA RAKYAT KUNAK said...

Puki Lembu ku mau

hafiz palsu said...

sorry tumpang iklan

Saya ada jual pussy n penis Palsu.
Alat nie 100% selamat,
Jauh lebih selamat dari penggunaan tangan,

kalau berminat boleh text Saya..
Hp 011-21100018 (Wechat id:pussypalsu00 /whatsapp,)
Email uzumakitakuma@yahoo.com

Penghantaran Melalui Poslaju &Skynet.
COD Hanya di Mid Valley Megamall, KL
(Tempat simpanan stock & untuk product tertentu sahaja)

untuk maklumat lanjut layari
http://pussypalsu00.blogspot.com/

Pritha Amalia said...

cerita luncah awek

luncah video terbaru

gambar gambar luncah

melayu luncah video

novel luncah melayu

youtube luncah melayu

video luncah melayu

awek kena rogol

cerita rogol awek bertudung

video rogol awek

awek di rogol jejaka

rogol awek melayu

lucah awek bertudung

rogol anak melayu

kisah rogol awek





































































Tisu Wengi said...

VIDEO NGENTOTKU
KOLEKSI FOTO BUGILKU

VIDEO BULE CANTIK MULUS PAYUDARA BESAR
FOTO SI TOKET BESAR BIBIE JULIUS STRIPTIS
VIDEO MAWAR BIDADARI CANTIK DAN SEKSI


KHUSUS TV SEX 24jam FREE !!!

PINK TV HD
VIET SEX TV
PLAY BOY TV


DOSEN SEKSI PUJAAN MAHASISWA
VIDEO NGENTOT JILBAB CANTIK MULUS
TERSEBARNYA VIDEO MESUM ANAK SMA
DOSEN BUANG AIR KECIL DI iNTIP


VIDEO TANTE KLIMAKS PADA SAAT NGENTOT
CANTIKNYA ANAK IBU KOS
VIDEO ANAK SMP MESUM SAMA PACARNYA DI RUANG TAMU


MEMEK MERAH MERONA
MULUSNYA SELANGKANGAN TEMANKU
VIDEO ANAK SMP MESUM DI MOBIL


BINTANG PORNO KOREA
CEWEK SUKA TAMPIL BUGIL DEPAN CERMIN
FOTO BUGIL ARTIS INDONESIA


MEMEK PUJAAN PARA LELAKI
VIDEO PERJALANAN WANITA PENGHIBUR
FOTO BUGIL ANAK SMA


VIDEO INDAHNYA TUBUH GADIS SEBELAH RUMAHKU
CEWEK MASTURBASI MUNCRAT
EKSPRESI WANITA KETIKA HORNY


KOLEKSI BOKEP INDONESIA JADUL
FANTASY NGENTOT DI PANTAI
FOTO NGENTOT ARTIS INDIA


DAFTAR HARGA CEWEK PENGHIBUR
FANTASI NGENTOT DI PINGGIR PANTAI
VIDEO NGENTOT DENGAN ARTIS INDIA



































































































































Balas

Tisu Wengi said...

VIDEO NGENTOTKU
KOLEKSI FOTO BUGILKU

VIDEO BULE CANTIK MULUS PAYUDARA BESAR
FOTO SI TOKET BESAR BIBIE JULIUS STRIPTIS
VIDEO MAWAR BIDADARI CANTIK DAN SEKSI


KHUSUS TV SEX 24jam FREE !!!

PINK TV HD
VIET SEX TV
PLAY BOY TV


DOSEN SEKSI PUJAAN MAHASISWA
VIDEO NGENTOT JILBAB CANTIK MULUS
TERSEBARNYA VIDEO MESUM ANAK SMA
DOSEN BUANG AIR KECIL DI iNTIP


VIDEO TANTE KLIMAKS PADA SAAT NGENTOT
CANTIKNYA ANAK IBU KOS
VIDEO ANAK SMP MESUM SAMA PACARNYA DI RUANG TAMU


MEMEK MERAH MERONA
MULUSNYA SELANGKANGAN TEMANKU
VIDEO ANAK SMP MESUM DI MOBIL


BINTANG PORNO KOREA
CEWEK SUKA TAMPIL BUGIL DEPAN CERMIN
FOTO BUGIL ARTIS INDONESIA


MEMEK PUJAAN PARA LELAKI
VIDEO PERJALANAN WANITA PENGHIBUR
FOTO BUGIL ANAK SMA


VIDEO INDAHNYA TUBUH GADIS SEBELAH RUMAHKU
CEWEK MASTURBASI MUNCRAT
EKSPRESI WANITA KETIKA HORNY


KOLEKSI BOKEP INDONESIA JADUL
FANTASY NGENTOT DI PANTAI
FOTO NGENTOT ARTIS INDIA


DAFTAR HARGA CEWEK PENGHIBUR
FANTASI NGENTOT DI PINGGIR PANTAI
VIDEO NGENTOT DENGAN ARTIS INDIA



































































































































Balas