23 March 2008

Pasrah

PASRAH Salam sejahtera kepada para pembaca yang dihormati lagi di kasihi.Aku memasukki ruangan baru lagi dan aku mendapati yang bawasannya yang ada banyak cerita-cerita yamg menarik didalamnya .Oleh itu aku pun nak menyumbangkan cerita berdasarkan penggalaman ku …. Mula-mula cerita dia begini.Nama aku Liza,tinggal di Kuala Lumpur(Ampang).Aku masih belajar lagi didalam jurusan progammer IT software di maktab yang bernama ITTAR.Mula-mula aku berlajar komputer nie atas desakkan mak dan bapa ku …aku memang tak minat langsung tentang komputer nie tapi apa boleh buat ???.Aku pun mulakan lah pelajaran ku Di dalam kelas aku tu ada beberapa orang perempuan dan lelaki .Mula aku belajar di semester satu tak lah susah sangat,tapi bila aku berganjak ke semester dua aku rasa amat susah sangat di sebabkan aku tidak memiliki komputer.Jadi aku pun bercadang hendak membeli satu komputer .Aku pun bertanyakan macam mana hendak membeli sebuah komputer dari rakan-rakan ku.Mereka pun bercerita lah tentang komputer.Akhirnya aku dapat juga memiliki sebuah komputer tetapi hanya klon sahaja.Dari hari ke hari aku menggunakan komputer aku tu,aku semakin cekap.Oleh kerana aku sudah semakin cekap aku pun tidak tahu hendak buat apa lagi tentang komputer aku tu,asik-asik main games sahaja..so rakan-rakan aku pun mengajar aku tentang internet.Mula-mula aku tidak berasa seronok pun ..biasa aje…tapi oleh kerana rakan-rakan aku lagi cekap dari aku ,mereka pun mengajar aku tentang melayari laman web yang tidak sepatutnya dilayari oleh aku dan masayrakat sku.Semakin hari semakin aku seronok..dapat melihat "benda"yang aku tidak pernah lihat selama nie . Aku melihat gambar,membaca.dan berbagai lagi sehinggalah pada suatu hari….aku telah melayari laman web orang melayu dan aku sungguh terkejut melihat banyak orang melayu berbogel di internet sama ada perempuan mahu pun lelaki… Ada yang setengah tu gambar tipu dan ada yang setengah tu gambar betul…kerana kawan aku mengambil jurusan tentang grafik menggunakan adobe dia dapat tahu yang mana betul dan yang mana tak betul.Makin lama aku rasa ada yang tidak kena pada diri aku iaitu seluar dalam aku kerap basah dan aku tidak tahu kenapa??? aku takut hendak bertanyakan kepada rakan-rakan ku…dan untuk mendapatkan kepastian aku mencari maklumat di dalam internet.Rupa-rupanya baru aku tahu yang selama ini saya mengalami perasaan yang dipanggil oleh remaja sekarang iaitu stim. Aku pun mencari lagi maklumat bagaimana rasanya kalau seseorang itu stim…so akhirnya aku mendapat maklumat bahawanya aku sebagai orang perempuan kena memasukkan satu benda yang agak keras mahu pun panjang .Aku pun terus ke pasaraya bernama sungei wang di tingkat tiga dan membeli barang tersebut.Apabila sampai dirumah aku melakukan apa yang disuruh..tetapi aku tidak merasa kenikmatannya malah kesakitan yang ada.Aku pun melayari laman web kegemaran ku….dan aku melihat gambar orang bogel dan aku memasukkan barang yang aku beli tadi tu ke dalam kemaluan ku …..ahhhhhhhh….argggggg …..seperti yang di terang kan dan seperti yang dijangka aku mendapat kepuasan yang tidak pernah aku alami selama nie….air aku iaitu air mazi aku terpancut-pancut keluar dengan banyak sekali kerana ini adalah kali pertama aku melakukannya . Kesedapan yang tidak dapat di ucapkan oleh kata-kata.Selepas tu aku buat kali kedua sambil meramas buah dada ku yang sedah membesar dan aku mengentel putting ku ,aku merasa sunggun geli lagi menyedapkan.aku puas lagi untuk kali kedua….arhhhhhhhh…..Aku semakin berani …keesokkannya aku membeli vcd cerita lucah…oleh kerana aku tidak mempunyai vcd ,aku menontonnya di komputer ku dan aku pun buat perkara seprti biasa..dan kali saya lagi bertambah puas …..arhhhhhggggggg….sambil air mazi terpancut terkena komputer ku……Pada keesokkannya aku terpaksa membuat assigment atau kerja berkumpulan ngan rakan aku.Kumpulan aku menmpunyai empat orang ,tiga orang lelaki dan aku sahaja yang perempuan.Kitaorang terpaksa undi sama ada sama ada aku dan seorang lagi membuat bahagian yang nie dan diaorang buat bahagian diaorang….akhirnya aku pun mulakan assigment aku dengan seorang rakan aku di rumah aku….kerana aku tinggal bujang manakala rakan aku tu tinggal ngan keluarga…semasa kami berduaan aku merasakan ada yang tidak kena…rakan aku nie seolah mahu mengambil kesempatan terhadap diri ku …apabila aku tengah menaip dia duduk di belakang ku .Aku dapat mendengar bunyi yang kuat di katil ku seperti orang tengah meronta-ronta…aku memperdulikkan….tiba-tiba rakan saya berkara"hey liza aku nak balik lah…nanti aku call aku",dan aku pun bersetuju..Apabila dia sudah balik , aku mendapati ada kesan tompokan sejenis air di atas katil ku..aku pun cuba membaunya ,,,erkkkkkk …rasa macam nak muntah…aku rasa rakan aku sudah mengambil kesempatan terhadap ku…Hari esok nya aku membuat lagi assigment dengan rakan ku semalam … Macam yang diduga benda nie berlaku lagi tertapi kali nie aku sudah bersiap sedia…..apabila aku mendengar katil bergoyang…aku pun berpaling dan secara tiba-tiba terpancutlah air mani tepat kesasaran muka ku…apa lagi aku punya marah lah…apabila aku membasuh muka ku , aku hairan kenapa dia nie puas cepat sangat ….aku nekad hendak bertanya kan kepada dia…masuk sahaja di bilik aku pun bertanya kan soalan itu kepada dia…"Man kenapa kau nie puas cepat sangat ha….aku rasa tak sampai sepuluh minit lepas tu kau sanggup melancap kan atas katil aku ye???!!!! Kau nie gila sex ke????",dia hanya tunduk sahaja tak berkata.kata apa-apa pun….lepas tu saya Tanya lagi "kau nie dah biasa ke buat macam nie..maksud aku melancap kat belakang orang perempuan…..", tiba-tiba dia menjawab…."aku bukannya apa …kau cantik sangantlah dan aku berani sumpah yang aku nie hanya buat benda nie kat kau sorang sahaja..", aku pun tak tahu nak kata apa…lepas tu dia kata lagi.."Liza ,kalau aku nak kau aku boleh rogol kau tau….sebab kau dah umur lebih 21 dah….janji kau tak luka kan kau…mesti aku lepas punya", tersertak aku mendengar kata-kata dia tu…lepas tu aku tanya kat dia.." kenapa kau tak rogol aku ha!!!!!!", dia menjawab " aku tak buat macam tu pasal aku suka kan kau , aku tak nak tengok kau cedera dan menderita….biar lah aku melancap kat belakang kau pun itu dah memadai…",terharu aku mendengar kata-kata seorang lelaki yang begitu gemtelmen. Aku pun memeluknya..dia balas pelukkan ku…tiba-tiba aku dapat rasakan ada benda yang tegak di dalah seluar dia.." ehhhhhh takkan dah stim dah", "mana ada nie pen aku lah…apa lah kau nie", "man aku nak tengok kau melancap depat aku boleh tak", ",macam mana …aku punya nie tak leh naik lagi…kena tunggu lama sikit", "ye ke…biar aku cuba ye….",pelahan-pelahan aku pun memegang kemaluan dia …dia merasa geli dan tak senang duduk…tiba-tiba benda dia tu naik dengan mendadak…aku pun melepaskan benda tu dan menyuruh dia melancap…dia pun akur dan melancap…dalam beberapa minit dia pun melepaskan lavar yang putih dan dia merasakan amat puas sekali."yang nie lagi puas dari tadi ,pasal kau pegang aku punya,terima kasah ye"," sama-sama, kau rasa kau nie boleh melancap lagi tak","ehhhh mana boleh dah ,nie dah masuk dua kali nie….mati lah aku…","ye…ke nie…?", "kau tak caya kau cuba lah …..yang macam tadi tak jalan punya","betul nie????"."betul", "ok…..kau duduk diam kat situ", dan tidak beberapa kemudia aku pun membuka baju dan terserlah lah gunung yang diselaputi coli berwarna merah,kemudia aku pun membuka seluar,dan terserlah lah segitiga emas yang diselaputi seluar dalam berwarna biru muda…dengan tidak semena-mena dia punya benda pun naik menjanak lagi tinggi dari tadi….dan aku pun menyuruh nya melancap…..sedang dia melancap aku menari di depannya….tak sampai 10 minit iaitu lebih kurang 6 minit dia telah memancutkan lavar putih nya kali nie dengan banyak sekali…..arhgggggggggggg,,,……….sedapnya……… aku sungguh puas melihat lavar tu terpancut dengat derasnya…..habis sahaja pancutan itu aku dengan cepat terus membuka selaput yang meyelaputi gunung kesayangan aku itu…terserahlah buah dada aku yang sedang membesar … dan aku pun terus mengurut koneknya…belum sepuluh kali goncang….dia telah memuntahkan lavar putih nya sekali lagi…..habis terkena muka aku ……. arhgggggggggggg……iskkkkkkk seeeeeedapppppppppppp nyaaaaaaaaa…….. dengan secepat yang mungkin aku pun membukakan seluar dalam ku dan terserlah lah segitiga emas yang selama nie aku menjaganya dengan rapi……….dia pun memandang kearah segitiga aku tu…….aku pun terus mengurut konek nya yang agak lembik tu…..aku pun menarik tangan dia dan memasukkan ke dalam lubang keramat ku tu dan aku pun mengerang…….arghhhhhhhhhhhhh sedddddddddapppp nya…laaaaagiiiiii sedappppp sangatttt nie…...dengan tidak semena-mena dia telah memancutkan lavarnya sekali lagi sejurus mendengar suara aku mengerang……aku tidak berputus asa …lalu aku lapkan koneknya lalu aku memasukkan koneknya ke dalam mulut ku…..lebih kurang 10 minit kemudiaan aku pun menegakkan koneknya dan menghalakannya ke arah segitiga aku itu , belum sempat masuk dia telah memuntah kan lavar nya dan dia pun terus tertidur…….aku pasrah….aku pun menyuruh dia balik…..keesokkan harinya aku membuat assigmet dengan orang lain dan berlakunya perkara itu semula…aku pasrah buat kali ke dua……………sehingga lah sekarang aku tidak dapat menikmati rasa berasmara….kenapalah lelaki nie hanya mementingkan nafsunya sahaja tanpa menghirau kan perasaan orang perempuan…… jikalau ada sesiapa yang boleh tahan atau memberikan aku rasa berasrama…sekali pun cukuplah…..

57 comments:

kamal said...

heloo,kesian nye dia terpaksa pasrah....leh kenal???
lelaki_inikl@yahoo.com

lelaki_maskulin said...

aduiii...malu aq sbagai llaki...ape laa bodoh sgt llaki tu...pompuan tu dah nak bgi dah...tu laa akibat melancap...cpt pancut...xpe laa meh ngan abg...confirm puas pnya....3 hour non stop...-peace-

shahrul said...

kesiannya u, tak pernah merasa kepuasan nikmat sex? apa kata, u cuba dengan i, u akan puas 3x dlm 1 kali premainan. hantar ke shaman_shahrul@yahoo.com.my

bark said...

ciang ye.. kalau nak bersama untuk puas kan niat terbuku tu boleh lah saya tolong.. bagi lah no tel awak atau boleh je hubungi saya di bark_buck@yahoo.com

Jarr said...

korang ni tahyul nak mamposs....
pervert.

khairulnazri said...

xde keje lain ke..bawak2 lah bertaubat..

acsv said...

konek abg dh bsar nk msok kt pantat adk nie mai la rasa konoek abg yg rangop dan sdap..fuck me..yeah.yeah...

john jzul said...

kesiannya kau ni dapat balak macam
legong suruh dia makan viagra suruh dia punya butoh kasi kuat sikit kalau tak pegilah urut

abdul 'azim said...

kalo nk lg best cubala dgn i,zim_jim1629@yahoo.com

abdul 'azim said...

hmmm..leh kenal?lg best tau

Ape'x said...

hai liza....
i bleh puas kan u...
send e-mail at:
ejatquiksilver@yahoo.com

Yushak said...

hi liza....tengah wt aper tue?ala x semua laki mcm tula liza... bila awk dh kawin nanti mungkin suami liza dptkan pusakan liza... Liza buat dengan laki belum kawin memang la lain... klu ade mase email la sy di
Yushak98@yahoo.com

Feer Maz said...

bodoh la korang siap kasi email kat citer tahyul ni.. lol toyol

nihowma_how said...

email sy k...nihowma_how@yahoo.com

punk rock! said...

astaghfirullah..ape la nk jadi!!igt dose..la,weh!!

aReLL said...

xleh bla...cerita tipu pon korg leh cayakan..aku rasa bkn lelaki dlm cter tu yg bodoh! tapi korg yg bodoh kowt..bg email lagi..tah pape r....smua citer tpu doe! nauzubillah!

latif said...

plis contct me 0196439750

latif said...

0196439750 cntct me (kl) i am boy

pian said...

hai...nak kenal boleh?
email atau ym saya pian_jj@yahoo.com

pian said...

hai...nak kenal boleh?
email atau ym saya pian_jj@yahoo.com

AIDIL FITRI said...

HYE U..SIAN KAT U..TP U 2GU LA KAWEN DLU EK BRU WAT..WAT ARAM XBESH AR..2GU ALAL DLU K.

papa said...

i boleh tolong u. just contact me papanakals@yahoo.com

hairee shuffle said...

i bleh tlong puas kan....hairee.hardstyle@yahoo.com atau you call mee kt 0192977971.....

emidolicious_gj said...
This comment has been removed by the author.
azim said...

ok boleh ajer free for u.. chat me yer 0125851566 putera

ae?..... said...

hidup ini mudah,jangan di susahkan
jangan ambil mudah,tentang kehidupan
bandingkan kelebihan dengan kekuranggan
jangan bandingkan kekuranggan dengan kelebihan kecuali iman,ilmu dan takwa

Hadi said...

Saya suka awk.. LEH KENAL?

Hadi said...

my email.. adie909@gmail.com
atau bagi ler no tepon awk.

whaetz_66 said...

Kamu smua mmg bodoh...crita d buat2 pun ble t'tpu...siap bg no n email g bgus p mampus lar...

awek melayu said...

mencari kenalan?Bosan??

zent said...

kalau ada masa, chat la nga i..
hantar kt zentdragon_boyz5039@yahoo.com

zent said...

kalau nak tahu pasal lelaki, tanyelah sye..
hantar kat zentdragon_boyz5039@yahoo.com

aimanmaslam said...
This comment has been removed by the author.
Crew_Jb said...

hello,kesian sbb x dpt rasa kepuasan sex,mari sini dgn abg.konek abg besar kalau masuk mesti puasnya.ckp je nak berapa lama,abg on je.........mukhriz90@yahoo.com no telefon 0107077784 k kalau nak kal je abg k

Razif said...

Hi Saudari , Saya senpati dengan masalah awak ya dan kalau boleh hantar messages kepada saya di email saya ya : abdulrazifbinabdulrashid@yahoo.com dan saya akan puaskan awak untuk perkara tu ya .

@tynyr@h said...

astaghfirullahal'azim......tahu x korag zina 2...berdosa,xslmat dunia akhirat, dilaknat o' ALLAH...wat2 laaa bertawbat...insyallah pin2 tawbat 2 akan trbuke...kuat kn lah imanmu wahai muslim....

M.azwan Putra said...

Mazwanpg@gmail.com
emel i kalo u btol2 nak... :P

far east said...

SESUNGUHNYA AZAB SIKSAAN DI AKHIRAT KELAK AMATLAH PEDIH..

johny said...

Daftar adalah percuma dan dapat RM3780 sebulan...
Tonton dan jawab servey…
Setiap servey yg anda buat akan dibayar USD14..

CTH:
1 hari anda jwb 3 servey dan anda dapat USD14x3= USD42
USD42 x 3 = RM126

Pendapatan RM126 x 30hari = RM3780/bulan

jangan lepaskan peluang untuk join AFFILIATE PROGRAM...
BONUS USD50 bila join..
percuma utk yg join servey nie dan anda dapat persent dari AFFILIATE PROGRAM..

NAK RM3780 sebulan? JOIN SEKARANG!!!!
http://Survey-Faq.com?ref=2534665

johny said...

1) Your get $ 14 for doing a survey
2) Get $ 15 to your account (for each involved partner)
3) Get 20 % from the earnings of your partner.
Click this link and get your money!!!
http://Survey-Faq.com?ref=2534665

med said...

skang dah dapat ke blum, blum boleh bantu

fitri said...

Ape jenis perempuan lh kau ini mak kau suruh kau jga maruah kau biar kn je kau ini perempuan yg xbrsyukur lh knp lh ade manusia mcm kau ini ea baik kau jdi gro lgi bgus lh ramai yg kau dpt nti huhuhuhu

eylla emeera said...
This comment has been removed by the author.
eylla emeera said...
This comment has been removed by the author.
eylla emeera said...

saya ni tak ada lah suka sangat seks tapi nak rasa juga mcm mne rasa sex blh tak kalau saya nak rasa kotey
member saya cakap kotey best sangat blh saya nak rasa best mcm mne??
ni no saya 0176610729 nama saya eylla
saya duk sepang
siapa jejaka diluar sana sanggup berkhidmatan kat saya call lah saya jangan hanya nak main je ok
....
umur saya digetegeri muda ag lah oke terima kasih hope blh lah ye :) thank you
saya masih ada dara ag masih suci kata kan ehheeh
saya ni gadis bertudung

Jilat Cipap said...

Kepada Eylla Emeera , saya harap kita boleh berkenalan ya dan saya akan call Eylla ok saya dah baca comment Eylla di sini dan kalau boleh saya nak bantu Eylla ya .

oboy aaron said...

hmm....

Aira Isiara said...

lapar kasih sayang lar ....kesian...

Apez Maxx said...

text me..0176067260..looking forward to meet u n satisfy u

aqu notty said...

Kalo masih suci too jge r mruah too beak2..bg at hb u lg bgus liza..

ahmadborhan said...

eh..ini cerita khayalan semata2 ..apalah felling sgt..kelakarlah..mana ada lelaki boleh pancut berulang kali dlm satu masa..

merpati_ranggi said...

Ha tau x pa..x lgik lngsung..lau ada lelaki cm tu ase nye x yah kwin la uat siksa btin pompuan je..

hafiz palsu said...

sorry tumpang iklan

Saya ada jual pussy n penis Palsu.
Alat nie 100% selamat,
Jauh lebih selamat dari penggunaan tangan,

kalau berminat boleh text Saya..
Hp 011-21100018 (Wechat id:pussypalsu00 /whatsapp,)
Email uzumakitakuma@yahoo.com

Penghantaran Melalui Poslaju &Skynet.
COD Hanya di Mid Valley Megamall, KL
(Tempat simpanan stock & untuk product tertentu sahaja)

untuk maklumat lanjut layari
http://pussypalsu00.blogspot.com/

Pritha Amalia said...

cerita luncah awek

luncah video terbaru

gambar gambar luncah

melayu luncah video

novel luncah melayu

youtube luncah melayu

video luncah melayu

awek kena rogol

cerita rogol awek bertudung

video rogol awek

awek di rogol jejaka

rogol awek melayu

lucah awek bertudung

rogol anak melayu

kisah rogol awek





































































ah john said...

u nak ke?

Tisu Wengi said...

VIDEO NGENTOTKU
KOLEKSI FOTO BUGILKU

VIDEO BULE CANTIK MULUS PAYUDARA BESAR
FOTO SI TOKET BESAR BIBIE JULIUS STRIPTIS
VIDEO MAWAR BIDADARI CANTIK DAN SEKSI


KHUSUS TV SEX 24jam FREE !!!

PINK TV HD
VIET SEX TV
PLAY BOY TV


DOSEN SEKSI PUJAAN MAHASISWA
VIDEO NGENTOT JILBAB CANTIK MULUS
TERSEBARNYA VIDEO MESUM ANAK SMA
DOSEN BUANG AIR KECIL DI iNTIP


VIDEO TANTE KLIMAKS PADA SAAT NGENTOT
CANTIKNYA ANAK IBU KOS
VIDEO ANAK SMP MESUM SAMA PACARNYA DI RUANG TAMU


MEMEK MERAH MERONA
MULUSNYA SELANGKANGAN TEMANKU
VIDEO ANAK SMP MESUM DI MOBIL


BINTANG PORNO KOREA
CEWEK SUKA TAMPIL BUGIL DEPAN CERMIN
FOTO BUGIL ARTIS INDONESIA


MEMEK PUJAAN PARA LELAKI
VIDEO PERJALANAN WANITA PENGHIBUR
FOTO BUGIL ANAK SMA


VIDEO INDAHNYA TUBUH GADIS SEBELAH RUMAHKU
CEWEK MASTURBASI MUNCRAT
EKSPRESI WANITA KETIKA HORNY


KOLEKSI BOKEP INDONESIA JADUL
FANTASY NGENTOT DI PANTAI
FOTO NGENTOT ARTIS INDIA


DAFTAR HARGA CEWEK PENGHIBUR
FANTASI NGENTOT DI PINGGIR PANTAI
VIDEO NGENTOT DENGAN ARTIS INDIA



































































































































Balas

Tisu Wengi said...

VIDEO NGENTOTKU
KOLEKSI FOTO BUGILKU

VIDEO BULE CANTIK MULUS PAYUDARA BESAR
FOTO SI TOKET BESAR BIBIE JULIUS STRIPTIS
VIDEO MAWAR BIDADARI CANTIK DAN SEKSI


KHUSUS TV SEX 24jam FREE !!!

PINK TV HD
VIET SEX TV
PLAY BOY TV


DOSEN SEKSI PUJAAN MAHASISWA
VIDEO NGENTOT JILBAB CANTIK MULUS
TERSEBARNYA VIDEO MESUM ANAK SMA
DOSEN BUANG AIR KECIL DI iNTIP


VIDEO TANTE KLIMAKS PADA SAAT NGENTOT
CANTIKNYA ANAK IBU KOS
VIDEO ANAK SMP MESUM SAMA PACARNYA DI RUANG TAMU


MEMEK MERAH MERONA
MULUSNYA SELANGKANGAN TEMANKU
VIDEO ANAK SMP MESUM DI MOBIL


BINTANG PORNO KOREA
CEWEK SUKA TAMPIL BUGIL DEPAN CERMIN
FOTO BUGIL ARTIS INDONESIA


MEMEK PUJAAN PARA LELAKI
VIDEO PERJALANAN WANITA PENGHIBUR
FOTO BUGIL ANAK SMA


VIDEO INDAHNYA TUBUH GADIS SEBELAH RUMAHKU
CEWEK MASTURBASI MUNCRAT
EKSPRESI WANITA KETIKA HORNY


KOLEKSI BOKEP INDONESIA JADUL
FANTASY NGENTOT DI PANTAI
FOTO NGENTOT ARTIS INDIA


DAFTAR HARGA CEWEK PENGHIBUR
FANTASI NGENTOT DI PINGGIR PANTAI
VIDEO NGENTOT DENGAN ARTIS INDIA



































































































































Balas