23 March 2008

Terkena

TERKENA Halo semua bertemu lagi kita kali ini.Kat sini aku nak ceritakan pengalaman aku menyaksikan orang membuat perkara sumbang kat atas tangga pulak tu.Ini mesti cerita menarik kan.Ok-ok kita pendekkan kan cerita.Aku ini bekerja dekat sepang sebagai penguci kapal terbang,oleh kerana aku ini duduk kat kuala lumpur ,jadi boss aku pun menyewakanlah subuah rumah pangsapuri dekat sepang ini hujung minggu aku balik lah.Dalam rumah tu aku duduk seramai 5 orang.OK ,pada satu hari , dalam pukul 3 petang pada hari rabu aku pun macam biasa lah balik ke rumah sebab aku kerja pagi.Sampai kat rumah aje , aku dapati kunci tak ada dan tak ada orang kat rumah,so aku pun jadi lah pak tunggul kat depat rumah tu.Tiba aku terdegar ada suara orang sedang bercakap "ala..bang su tak biasa lah tempat macam ini",kata pasangan tu. Aku pun apa lagi bergegas lah pergi melihat.Tiba sahaja di tempat tu aku mendapati pasangan tu dah bukak baju , peh….mak oiii awek dia punya tetek punya lah bersemangat.Aku pun stim habislah,kalau tak stim kira tipulah tu.Aku pun melihat apa yang hendak dibuatnya oiiiiiii tengok free ini .dia pun ramas lah tetek awek dia tu dengan rakus sekali , lepas tu dia stim dan dia pun mengambil keputusan hendak memasukkan batang dia tu ke dalam pantat awek dia tu.Nak masuk aje ada orang seregah dia… "Oiiiii Apa kauorang buat tu ha!!!!", aku pun tersentak dan aku pun cuba melihat siapakah gerangan manusia yang telah mengganggu ketertaman orang ini.Rupa-rupanya kawan aku dah…dia ini 'jaga' kat pangsapuri ini.Aku pun apa lagi teruslah pergi kat dia tu.Masa aku sampai kawan aku tanya kat aku "kau buat apa kan sini?", "tadi kau nak balik rumah lepas tu kaorang semuanya tak da …kunci kan kau yang pegang", "ye tak ye jugak ye", sambil tu aku sempat jugak tengok awek budak tu punya tetek,mak oi besarnya ,rasa macam nak ramas aje. Tiba-tiba kawan aku tu bersuara "ha.. yang kau ini buat kerja tak senonoh ini kenapa..kalau ye pun per lah kat hotel ke kan lebih selesa", budak perempuan tu menjawab "tak ada duit lah bang..tolong lah lepaskan kami bang ,kami janji tak akan buat lagi", dengan nada yang kencang membuat teteknya naik turun.Bertambahlah stim aku lagi. "Mana boleh.aku mesti talipon mak bapa kau ", suar kawan aku tu lagi. "ala bang jangan lah nak talipon mak bapa kitaorang ini,kitaorang masih sekolah lagi bang,tolonglah bang",merayu budak perempuan tu. "aku bukannya apa ,aku Cuma menjalankan tugas aku sebagai jaga kan sini,kalau aku lepaskan kau ,nanti orabg kata aku ini makan gaji buta pulak",tegas kawan aku tu.Budak perempuan tu pun menagis dalam keadaan berbogel.Makin lama makin kuat membuat kan kawan aku tu mengajar diaorang masuk dirumah.Aku pun masuk sekali. "macam nama nak selesai ini?", Tanya kawan aku tu. "tak tahu lah bang,nak bagi duit kitaorang tak ada duit", jawam budak perempuan tu. "Habis apa yang kau ada,kau kena lah bagi aku rasuah sikit , kalu tidak aku terpaksa talipon mak kau", jawab kawan aku pula. "alaa bang janglah talipon mak bapa saya,ok-ok abag buat lah apa yang apa suka kat saya ini…apa-apa pun boleh,asalkan jangan talipon mak bapa saya", Tersertak kawan aku dan aku sekali,yang paling terkejut sekali ialah pakwe dia.Tapi di sebabkan dia ini tak ada duit , dia pun terpaksa akur dengan kehendak awek dia tu.Tiba-tiba kawan aku tu bertanyakan kan aku "oiii macam mana ini kau nak ke", "Aku set aje pasal dari tadi aku ini aysik stim aje tengok tetek dia tu", jawab aku selamba "aku pun macam tu jugak,ini dah ada peluang ini aku rasa kita sebat aje lah", kawan aku memjadi orang yang last sekali pasal batang dia tu besar gila babi manakala kau yang pertama pasal serdarna sahaja.Belum sempat aku nak main dengan dia aku terfikir "ehhh dia ini kat bawa umur,apa yang boleh aku percaya yang dia ini tak kan bagi tahu polis nanti", pertanyaan itu berlegar didalam kepala otak ku. Fikir punya fikir akhirnya aku dapat idea dah.aku mengambil masa dekat satu jam memikirka perkara tu.Aky pun membuat satu surat megatakkan bawasanya perbuatan kami ini sama rela merelakan dan ditandatangai oleh perempuan tu ,aku ,kawan, kau dan pakwe dia.Dalam surat tu pun megatakan bahawasanya tiada apa-apa tindakan yang akan diambil terhadap kami.Selepas tanda – mentandai Aku pun mulakan perana aku sebagai seorang lelaki yang berjaya mendapat puki free.Baru aje aku beromen dan baru aje nak masuk tiba-tiba rumah aku kena rush .Apa lagi aku dan diaorang pun kena tahan kerana berkhwalat.Akhirnya mak aku menjamin aku,dalam hati aku berkata "buat penat aje aku tulis surat lah konon,last-last melepas jugak.sampai sekarang ini aku dah tak dapat peluang seperti tu.Kaladapat pun fikir dua tiga kali beb. Aku harap kau orang ini terhibur lah dengan cerita aku ini.Aysik baca cerita lucah aje apa gunanya.Sesekali nak gak baca cerita pengalaman orang ,tapi mesti yang meghiburkan hati.

11 comments:

nickel said...

ishs2....
cobahan.....
yg hang x join kenapa.....
kan da rugi...
kakakaka...

Quickie said...

Mcm2x hal. Tu pasal org melayu mundur. Dunia nk kiamat, maksiat pun berleluasa.

siti said...

apa2pown..
i setuju dgn nickel ckp..
-eyla-
:)

Aihara S Vazira said...

astaghfirullah...
ya allah ya tuhanku,
kau buatlah hambamu ini taubat ya allah..

bulat said...

apa dh jd...adakh anda seronk mlakukan perbuatan sperti ini...cukuplah...klu x bole tahan...kahwin la ooi.....

Randy Jonson said...

Taubat konon. Ptuih

Demi Nuri said...

Btul 2 UAI pn ada bgi ceramah psal nie

Demi Nuri said...

Kau tau apa,kau org apa...jgn maen sdap mulut ja ckp bgsa melayu gitu..kau tau,knapa mereka jd mcm 2..sbab mereka islam..setan mngangu mreka..Allah syang mereka..mreka suci tpi dicemari dgn sifat mk bpak mereka yg daif..ank2 suma nya suci ibarat kain putih,mk bpak lah yg mncorakkan ank mreka..

hafiz palsu said...

sorry tumpang iklan

Saya ada jual pussy n penis Palsu.
Alat nie 100% selamat,
Jauh lebih selamat dari penggunaan tangan,

kalau berminat boleh text Saya..
Hp 011-21100018 (Wechat id:pussypalsu00 /whatsapp,)
Email uzumakitakuma@yahoo.com

Penghantaran Melalui Poslaju &Skynet.
COD Hanya di Mid Valley Megamall, KL
(Tempat simpanan stock & untuk product tertentu sahaja)

untuk maklumat lanjut layari
http://pussypalsu00.blogspot.com/

afsh Raz said...

Yg ko mau bca crte mcm ni pahal?

Pritha Amalia said...

cerita luncah awek

luncah video terbaru

gambar gambar luncah

melayu luncah video

novel luncah melayu

youtube luncah melayu

video luncah melayu

awek kena rogol

cerita rogol awek bertudung

video rogol awek

awek di rogol jejaka

rogol awek melayu

lucah awek bertudung

rogol anak melayu

kisah rogol awek