23 March 2008

Kena Rogol

KENA ROGOL aku nak citerkan kat korang fasal pengalaman aku kena rogol dgn kawan kawan suami aku. aku nie baru kawin, tapi takda anak masa tu,ntah camana masa hari ulangtahun perkawinan aku yg pertama kami diraikan dlm satu majlis sederhana oleh kawan pejabat suami aku. kawan suami aku pulak ada yg bujang dan ada yg dah kawin. aku nie pulak dikategori dlm wanita yg ada rupa dan bodylah, walau tak secantik ratu dunia tapi kalau lelaki tengok mesti menoleh 2 kali, bukan perasan tapi kenyataan kerana aku selalu mendapat pujian dr kawan- kawan suami aku sebab itu aku tahu malah ada yg berani ajak bergurau cara lucah dgn aku, tambah lagi kami laki bini open minded dan taklah terlalu kolot sgt, setakat nak ucap konek dan nonok tu biasalah terpacul dr mulut aku, tapi aku ni setakat berani cakap je, kalau ada yg cuba-cuba nak peluk aku atau ambil kesempatan aku melawan juga, bagi aku, nonok aku tu hanya utk lelaki bernama suami.so malam tu aku pakai baju seksi sikitlah...dengan tali halus dan leher lebar menampakkan pangkal tetek aku yg gebu dan padat ni, skirt pendek sampai pangkal peha...warna hitam lagi..lepas tu aku biarkan rambut aku yg paras bahu ni mengerbang..dgn make up yg simple nampaklah keayuan semulajadi aku walaupun dah bersuami tapi disebabkan kami jarang dpt bersama kerana suami selalu keluar negara kerana tugasnya jadi kira bontot dan tetek aku nie taklah jatuh sgt sebab tak selalu ditenyeh laki tapi aku tetap bahagia dengannya. jadi sampai saja kami kerumah kawan yg organise majlis tu, aku bersalam dgn kawan2 suami tapi aku heran sikit sebab tiada wanita lain selain aku, bila aku tanya mereka kata isetri masing-masing tak free, kena jaga anak demamlah, ada yg kata gf takdalah, so aku tak kisahlah memandangkan majlis ni aku hadiri bersama suami, so acara makan dan potong kek pun bermula, aku tak sangka mereka hidangkan minuman keras...utk pengetahuan suami aku ni muallaf, india masuk islam dan most of his friend indialah...tapi aku tak kisah...cinta punya fasal. so malam tu laki aku pun mabuk jugalah termasuk juga aku..kononnya tak mahu minum tapi setelah dipaksa kawan2 suami dan demi menjaga hati mereka dan suami [nanti dikata aku tak sporting pula] so aku pun minumlah benda tu...aku ingat cognac ke...ntah apalah aku tak tahu..yg aku tahu banyak botol minuman keras kat atas meja tu...kawan laki aku tu adalah dlm 7-8 org...legih kurang pukul 11 malam aku rasa aku dah mula mabuk sebab rasa pening semacam dan aku rasa nak gelak aje...aku minum tak banyak,,,rasanya 2 gelas je kott tapi disebabkan tak biasa minum jadi cepatlah aku ni mabuk, manakala laki aku pula aku tengok dah terlentok kat kerusi sambil tengok cerita apa ntah [video blue kalau tak silap] so salah sorang kawan laki aku tu..nathan kalau tak silap aku, tanya aku nak baring ke? aku kata takpa, biar aku duduk sebelah laki aku..so aku pun duduk..ntah macamana aku hampir terjatuh betul- betul depan nathan, secara spontan nathan menarik tgn aku langsung tertarik tali baju aku yg halus tu..dahlah putus tali baju tu sebelah, so terlondehlah sikit dan menampakkan terus tetek aku yg sebelah tu...agaknya si nathan tu stim tengok tetek aku, maklumlah aku rasa malam tu semua org mabuk, so aku kata takapalah sambil menarik baju tu utk cover tetek aku yg terdedah tapi si nathan insist nak tolok aku...aku rasa dia sengaja ambil kesempatan utk memeluk aku, so aku tepis tgnnya sayangnya dia makin berahi pula bila aku melawan, dimasa yg sama kawan2nya yg lain tergelak melihat kelakuannya dan menggalakkan nathan supaya memeluk aku sekali lagi, aku minta pertolongan dr suami tapi dia dah terlalu mabuk, malah dah tertidur pun dikerusi tu [aku tahu dia minum dr awal majlis tadi lebih kurang kol 7mlm , dia minum tak henti-henti, agaknya dia lepas gian kott sebab sejak kawin dia tak minum lagi arak] bila tiada jawapan dr suami aku bergegas lari dan cuba masuk kebilik tapi kawan2nya yg lain mengepung aku keliling, aku menjerit tapi siapalah nak dengar sebab suara radio membatasi jeritan aku...dlm hati aku dpt rasa sesuatu yg buruk pasti berlaku...lalu aku merayu kepada mereka supaya jgn mengapakan aku dan mengingatkan mereka bahawa suami ku adalah kawan mereka tapi dek kerana terlalu mabuk mereka tidak mengendahkan rayuan aku...nathan terus memeluk aku dr belakang manakala 2-3 org kawannya yg lain menangkap kaki dan memegang tgn aku...lalu mereka beringkan aku kat lantai yg berkapet tebal tu...sakit juga kepala aku terhentak kat lantai...mereka terus memegang tgn aku kiri dan kanan serta kedua kaki aku...mereka kangkangkan kaki aku...nathan pula terus bertindak ganas dan menyentap pakaian aku..hingga koyak rabak, aku menjerit tapi seorg dr mereka terus menekup mulut aku dgn tuala...aku jadi makin sesak nafas...dan aku dpt rasakan seluar dlm aku dibuka org...aku rasa ada tangan2 kasar mula meraba dan meramas tubuh badan aku, tetek aku menjadi sasaran mereka...aku meronta tapi tidak berdaya sebab 4 org dr mereka memegang aku, kemudian aku dengar mereka bersorak menmanggil nathan..nathan..nathan...sku lihat nathan mula terseyum sambil memandang tubuh aku yg terlantar berbogel tanpa seurat bbenangpun. dlm hati aku tahu apa yg mereka akan buat....aku masih cuba meronta dan menjerit sayangnya mulut aku tersumbat kain dan anggota badan aku dipegang kejab oleh mereka, seketika kemudian aku rasa nonok aku panas dan basah...aku cuba bgn dan aku dpt lihat nathan sedang menjilat nonok aku dng rakus, manakala kawannya yg 2 lagi sedang membuka pakaan mereka masing-masing...menampakkan btg konek mereka yg semuanya sedang tegang dan kerasss...aku makin takutt..aku menangis tapi tangisan aku sedikitpun tidak mereka hiraukan malah mereka terus mengusap konek masing-masing supaya ketegangannya berterusan, kemudian aku dpt rasakan nathan telah memasukkan btg koneknya kedlm nonok aku...akku ras asakit sgt keran dia merodok dgn rakus sekali...tersentak aku dibuatnya kerana koneknya agak besar dan panjang berbanding dgn suami aku...nathan tak henti2 memuji nonok aku ketat dan sedap serta sbgnya, kawan2nya yg lain tak sabar nak menjolok sama...ada yg terus menghisap dan menggentel tetek aku...tubuh badan aku digomol mereka bergilir- gilir...dlm masa yg sama nathan terus menerus menusukkan btg koneknya kedlm nonok aku selaju dan sekuat hatinya...berdecap-decap jugaklah bunyi air nonok aku tu, walaupun aku tahu aku dirogol mereka tapi kerana mabuk aku juga rasa steam dan sedap dilakukan begitu, lama- kelamaan rontaan aku makin lemah...malah aku membiarkan mereka melakukan apa saja ketubuh badan aku..dlm 20 minit kemudian nathan menjerit kessedapan..dia melepaskan air maninya dlm nonok aku sambil menghentakkan kuat koneknya kat nonok aku tu...dlm hati aku...sedaaappp juga keling nie punya konekk....kemudian tiba-tiba seorg dr kawannya terus menarik nathan dan dgn cepat menjolokkan koneknya pula kedlm nonok aku yg sedang basah dng air mani nathan...dia terus menghayunkan konekknya berkali-kali dan tak sampai 10 minit dia pun terpancutkan air maninya dlm nonok aku...kemudian seorg demi seorang merodok nonok aku dgn konek mereka yg tegang dan keras itu, aku jadi lemah dan tak bermaya...selepas lelaki ke3 melepaskan air maninya kedlm nonok aku, lelaki ke4 tidak merodok terus, tapi dia lapkan sisa air mani tu dan menjilat semula nonok aku...dan spt yg lain dia juga melepaskan airmaninya kedlm nonok aku tu , seterusnya lelaki ke5,ke6, ke7 dan ke8 melakukan perkara yg sama...malah masa lelaki ke 6 merogol aku, aku bukan setakat steam aje, malah aku minta dia berbaring dan aku diatas...aku tunggang lelaki tu selaju yg boleh hingga aku climax berkali-kali...lelaki yg lain [yg dah sudah merogol aku] menjerit gembira sebab aku beri respon tanpa diduga...malah sambil aku menunggang lelaki tadi, aku hisap konek salah seorg lelaki yg masih menunggu giliran utk menjunamkan konekknya kesara nonok aku...aku makin ghairah dna bertindak liar...meraka makin suka dan gamat...terus ada yg menjilat bontot aku dna memasukkan jari kedlm lubang jubur aku...aku rasa makin sedap dan climax ntah berapa kali...adegan seterusnya berlangsung hingga kesemua lelaki merasa puas dgn layanan aku dan tak disangka nathan sekali lagi merangkul dan merodokkan koneknya yg tegang semula...aku main dgn nathan hampir 1 jam berikutnya...seingat aku dr pukul 11 mlm sampai 2 pagi rasanya nonok aku dikerjakan oleh 8 org lelaki india/china dan melayu...aku betul-betul teruk dikerjakan mereka, tapi nasib baik jubur aku tak dirodok dgnkonek mereka...kalau tidak lagi teruk aku kena...mereka setakat jolok dgn jari jemari saja. selepas aku dirogol bergilir-gilir, mereka pun keletihan termasuk aku sendiri dan kami terlelap disitu juga dgn keadaan berbogel hingga kepagi kira-kira jam 10 pagi baru aku tersedar itupun setelah dikejut suami..aku menangis dlm pelukan suami dan ceritakan kat dia apa yg dah berlaku, sayangnya suami aku buat dono aje seolah- olah dia merestui kawan2nya merogol aku...seketika kemudian seorg demi seorg bgn dan bergegas mengenakan pakaian masing-masing, aku tengok nathan sudah siapkan minuman pagi, lepas minum pagi baru aku tahu bahawa suami aku berpakat dgn nathan dan suami aku kata kejadian itu adalah hadiah bagi hari ulangtahun perkawinan kami yg pertama kerana aku dulu pernah menceritakan pd suami tentang imiginasi nakal aku..iaitu kena rogol oleh lebih dr 5 lelaki dlm satu masa...rupanya imiginasi aku itu dipenuhik oleh suami aku sendiri dan kawan2nya yg bersetuju utk mengambil bahagian bila dia ceritakan pd nathan,...patutlah dia mabuk sakan malam tu...dan sekali lagi hari tu aku dikerjakan oleh 9 lelaki termasuk suami aku sendiri, kali ini aku yg merelakan diri aku di tenyeh oleh lelaki2 itu...bermacam aksi aku diperlakukan, dan acara mainan tu berlangsung hampir 4 jam berikutnya kerana masing-masing melanyak nonok aku sepuasnya dan selama yg mereka mampu bertahan...dan nathan is the best amongs them...hari tu aku tak kemana-mana selain kena fuck dgn lelaki tu bergilir-gilir, sementara menanti lelaki ke 9 menghabiskan permainan, lelaki pertama kembali tegang semula dan mahu menyetubuhi aku sekali lagi...pendek kata hari tu seharian tubuh badan dan nonok aku bermandi air mani lelaki...dan suami aku org yg paling gembira melihat impian aku jadi kenyataan..dan aku jugaturut gembira kerana dpt merasa konek lain selain dr suami aku...keesokannya aku demam...hampir seminggu baru aku kembali pulih...mana tidaknya 9 lelaki lanyak nonok aku berkali- kali, rasanya setiap sorang tu fuck aku 3 kali...bayangkan betapa penatnya aku dan sampai bengkak juga nonok aku kena kerjakan dek mereka...mau tak demam seminggu...nasib baik tak memudaratkan dan tak mengandung..kalau tidak, aku tak tahu anak sapa yg aku kandungkan tu...sebulan dr kejadian tu aku teruskan hubungan dgn nathan...setiap kali suami aku keluar negara, kehendak seks aku dipenuhi oleh nathan tanpa berselindungdr suami aku...dan perkara tu berlarutan hingga nathan berkahwin. sekarang masing-masing dah ada keluarga sendiri, aku ada 2 anak, tapi aku tak tahu anak sapa sebenarnya..sebab selain nathan dan suami ada juga 2-3 dr lelaki tu yg dtg fuck aku dgn rela aku sendiri....untill now aku masih berhubung dgn salah seorg dr mereka tapi bukan nathan...suami aku seolah merestui perbuatan aku itu..malah kekadang dia jadi penonton dikala aku di kongkek jantan lain....aku tak tahu sampai bila perkara ini berlanjutan...

Ratih

RATIH Namaku Ratih. Usiaku kini 27 tahun. Menurut banyak teman-teman priaku, wajahku sesungguhnya tidak terlalu cantik, namun diakui sangat merangsang. Demkian juga pendapat mereka mengenai bodyku. Dengan tinggi badan 168cm dan berat 57kg, penampilanku selalu mengundang tatapan napsu setiap lelaki. Aku menyadari betul bahwa bagian tubuhku yang paling menarik perhatian kaum pria adalah buah dadaku yang berukuran 34B dan pantatku yang besar dan membulat. Kendati selalu menjadi pusat perhatian kaum lelaki, sampai usia 25 tahun aku belum pernah merasakan kenikmatan bersetubuh dengan lelaki. Buah dadaku yang bulat dan kencang belum pernah dijamah lelaki. Demikian pula kemaluanku yang berbulu lebat belum pernah merasakan dahsyatnya hunjaman kemaluan lelaki yang katanya bisa membuat kaum wanita merintih-rintih dan menggelinjang karena rasa nikmat yang luar biasa. Oh ya, ada satu hal lagi yang katanya membuatku terlihat sangat sexy, yaitu bulu ketiakku yang tumbuh lebat dan subur. Kerapkali jika aku mengenakan gaun tanpa lengan, banyak lelaki mencuri-curi pandang kearah bulu ketiakku yang menyembul dari balik lenganku. Sebagai wanita normal, pada usia sedemikian tentu saja kadang-kadang timbul gejolak birahi yang menggebu-gebu untuk mereguk kenikmatan cinta bersama lelaki yang kusukai. Sayangnya, lingkungan tempat tinggalku di sebuah kota kecil di Jawa Tengah kurang memungkinkan bagiku untuk bergaul agak bebas dengan lelaki. Aku tinggal bersama kakak perempuanku yang sudah bersuami sekitar 3 tahun namun belum mempunyai seorang anakpun. Saat itu aku masih kuliah disalah satu perguruan tinggi dikota itu. Orang tuaku di Jakarta menitipkan diriku pada kakakku untuk dibimbing sambil membantu-bantu kesibukannya dirumah. Kami tinggal di sebuah rumah tua yang cukup besar dan memiliki halaman serta kebun yang luas. Maklum, kondisi rumah di daerah tentunya jauh berbeda dengan dikota besar. Jarak antara satu rumah dengan rumah lainnya agak berjauhan dan dipisahkan oleh pepohonan. Uniknya, untuk mandi kami harus pergi ke sumur dibelakang rumah. Karena sumur itu dikelilingi oleh pepohonan bambu,maka tidak ada dinding penutup sedikitpun dikanan-kirinya. Sumur itu tidak digunakan hanya untuk mandi keluarga kami saja, melainkan ada juga beberapa tetangga yang sering ikut mandi. Pada awalnya, aku merasa malu dan risih juga untuk mandi berbugil ria bareng-bareng dengan kaum lelaki. Rasanya sungguh malu untuk bertelanjang bulat dihadapan kaum pria yang cenderung memelototkan matanya lebar-lebar kearah tubuhku, walaupun sebenarnya semuanya sama-sama bugil! Biasanya aku tidak bugil seratus persen disaat mandi, paling sedikit masih memakai kutang dan celana dalam. Itupun kulakukan dengan perasaan yang sangat malu. Tahun pertama aku menetap dikota itu, aku merasa tubuhku bertambah subur, terutama dibagian dada dan pantat. Aku masih ingat, ketika berangkat kesini ukuran kutangku adalah 32B dan celana dalamku adalah ukuran S. Namun lama kelamaan terasa bahwa kutang dan celana dalamku semakin sempit dan ketat saja. Sayangnya, dikota kecil seperti ini untuk membeli pakaian dalam agak sedikit sulit karena pilihannya terbatas dan letak tokonya pun cukup jauh. Oleh karena itu walaupun ukuran buah dadaku semakin besar, aku tetap mengenakan kutang berukuran 32B dan celana dalam ukuran S tersebut. Lama-kelamaan akupun jadi terbiasa mengenakan kutang yang sangat ketat itu. Bahkan jika akan sedang berdandan, kulihat di cermin tampilanku menjadi sangat sexy dengan kutang ketat warna hitam yang membelit dadaku dengan kencangnya. Buah dadaku seakan-akan ingin meloncat keluar saking ketatnya kutang yang kukenakan. Jika dilihat bagian punggungku, nampak sekali betapa ketatnya beha itu membelit tubuhku sehingga kelihatan lekukan daging punggunggku yang menyembul keluar. Suatu hari, seperti biasanya aku pulang menjelang sore. Setelah mandi dan makan malam, aku segera beranjak kekamar untuk tidur karena sangat mengantuk. Dengan cepatnya aku terlelap tanpa sadar bahwa aku belum lagi berganti pakaian. Tengah malam aku terbangun karena kegerahan, dan seperti biasa akupun menanggalkan pakaianku hingga tinggal memakai kutang dan celana dalam saja (setiap hari aku memang sudah biasa tidur dalam keadaan setengah telanjang). Saat akan membaringkan tubuhku kembali, samar-samar aku mendengar suara-suara aneh dari arah kamar kakakku. Sepertinya ada suara orang mendesah-desah dan merintih. Karena ingin tahu, aku segera mengendap-endap menuju kamar kakakku yang hanya dibatasi oleh sehelai gorden tipis. Kupasang telingaku baik-baik dan kutajamkan mataku untuk menembus kegelapan kamar kakakku. Kini jelas terdengar desahan dan rintihan kakakku. "Aaaaah,..... aduuuuuh.... lagiiiii ... maassss ! Oooooooohhhh.... nikmatnya....sssshhhhh,...tekan lagi maasss !!! Kulihat samar-samar tubuh kakakku yang hanya dililit sehelai kutang hitam sedang ditindih oleh suaminya. Keduanya nampak sudah basah kuyup oleh keringat. Tiba-tiba kulihat suami kakakku menggenjotkan pantatnya dengan lebih keras dan cepat. Tubuh kakakku nampak bergemetaran menahan hunjaman kemaluan suaminya. Ia terdengar merintih lagi : Aaaaah, maaas...... aku...akuuu tak tahan lagi maaaas,......aaaaaaaaaahhhhh !!!!! Sejenak tubuh kakakku yang putih itu berkelojotan sambil memeluk erat tubuh suaminya, kemudian iapun terkulai dengan tubuh lemas dan mandi keringat ! Terus terang, napsu birahiku ikut bergolak menyaksikan adegan yang demikian mendebarkan. Itulah untuk pertama kalinya aku menyaksikan kejantanan seorang lelaki yang memberikan kenikmatan bersetubuh luar biasa kepada pasangannya. Aku berdebar melihat betapa kemaluan suami kakakku yang besar dan keras itu menghunjam dengan kuatnya turun naik medalam kemaluan kakakku. Tiba-tiba akupun ingin merasakan nikmatnya persetubuhan ! Tanpa terasa, sekujur tubuhku terasa lemas dan berkeringat sehingga kutangku yang ketat serta celana dalamku terasa basah. Akupun kembali ketempat tidur dengan perasaan tidak keruan. Sambil telentang aku membayangkan diriku sedang disetubuhi oleh suami kakakku. Diam-diam tangan kananku meraba-raba kemaluanku, dan tangan kiriku memelorotkan tali kutangku untuk memilin-milin puting buah dadaku sendiri. Rasanya sungguh nikmat luar biasa. Puting susuku mulai mengeras dan buah dadaku semakin terasa menekan behaku sehingga terasa bertambah ketat membelit. Demikian pula kemaluanku mulai terasa basah. Aku mulai merintih dan mendesah perlahan. Karena perasaan geli dan nikmat semakin dahsyat, tanpa kusadari aku merintih-rintih semakin keras. "Aaah...aahhkkhhh....aduuuuhhhh,..ssssshhh..nikmatnya ! Tiba-tiba timbul rasa geli dan nikmat yang sangat luar biasa, sehingga aku mengejan dan berkelojotan. Aaaaaaaaaahhhhhhh......sssssshhhh! Cairan hangat menyembur dari kemaluanku, dan akupun terkulai lemas dan tertidur kembali dengan nyenyak. Sejak saat itu, hampir setiap malam aku berkhayal bersetubuh dengan seseorang. Rupa-rupanya kejadian tersebut secara tak disadari membawa perubahan besar dalam jiwaku. Aku secara diam-diam mulai merasa bergairah dan bisa menikmati pandangan liar laki-laki yang menatap tubuhku. Lama-kelamaan aku malah mempunyai keinginan yang menggebu-gebu untuk mempertontonkan tubuhku yang seksi dihadapan mereka. Itu kulakukan disaat mandi beramai-ramai. Mulanya memang agak canggung, namun terasa ada dorongan kuat dari dalam tubuhku untuk mempertontonkan tubuhku dihadapan kaum lelaki. Suatu sore, seperti biasa aku mandi di sumur. Sudah ada beberapa orang yang mandi disana, diantaranya seorang lelaki tetanggaku separuh baya, dan dua orang ibu muda yang sedang mandi. Ibu muda itu masih mengenakan kutang dan kain. Aku sengaja berjongkok persis berdekatan dengan si lelaki yang juga sudah bertelanjang bulat. Perlahan-lahan aku tanggalkan pakaianku sehingga kini aku tinggal memakai kutang hitam dan celana dalam hitam mini yang ketat. Aku berjongkok membelakangi si lelaki, namun dalan jarak yang sangat dekat. Ia pasti bisa melihat dengan jelas betapa ketatnya kutang hitamku melekat pada tubuhku dan betapa montoknya pantatku. kemudian perlahan-lahan aku lepaskan celana dalamku, sehingga kini tubuh putihku hanya dibelit oleh sehelai kutang hitam yang amat ketat ! Aku berdiri membelakanginya dan membungkuk sambil menggosok-gosok kakiku. Aku yakin, dia pasti bisa melihat dengan jelas bulu ketekku serta bulu kemaluanku yang lebat dari belakang. Sepintas kulirik kemaluannya juga mulai membesar dan mengeras. Kedua ibu muda itu tak lama kemudian selesai mandi dan mereka kembali kerumah masing-masing. Tinggallah kini aku berdua dengan si lelaki itu. Jantungku berdebar keras dan gairahku semakin menggebu-gebu. Aku membalikkan tubuhku menghadapi si lelaki yang sudah dikuasai birahi itu. Aku mengggosok-gosok selangkanganku dihadapannya dengan penuh gairah dan napsu. Tanpa sengaja, aku mengeluarkan rintihan kecil : Aaaaaahhhh....!!! Tiba-tiba dia mendekap tubuhku, meremas-remas buah dadaku dan memasukkan kemaluannya kedalam kemaluanku. Aaaaaaahhhh..... nikmatnya maaaaassss....! Rintihku. Kami mulai dikuasai napsu berahi. Ia meremas-remas buah dadaku dengan penuh napsu dan akupun memelorotkan tali kutangku yang terasa makin ketat melilit tubuhku. Tiba-tiba "Breeetttt..." kutangku yang ketat itu akhirnya robek dan putus tak kuat menahan tekanan buah dadaku yang mengeras karena napsu !

Pasrah

PASRAH Salam sejahtera kepada para pembaca yang dihormati lagi di kasihi.Aku memasukki ruangan baru lagi dan aku mendapati yang bawasannya yang ada banyak cerita-cerita yamg menarik didalamnya .Oleh itu aku pun nak menyumbangkan cerita berdasarkan penggalaman ku …. Mula-mula cerita dia begini.Nama aku Liza,tinggal di Kuala Lumpur(Ampang).Aku masih belajar lagi didalam jurusan progammer IT software di maktab yang bernama ITTAR.Mula-mula aku berlajar komputer nie atas desakkan mak dan bapa ku …aku memang tak minat langsung tentang komputer nie tapi apa boleh buat ???.Aku pun mulakan lah pelajaran ku Di dalam kelas aku tu ada beberapa orang perempuan dan lelaki .Mula aku belajar di semester satu tak lah susah sangat,tapi bila aku berganjak ke semester dua aku rasa amat susah sangat di sebabkan aku tidak memiliki komputer.Jadi aku pun bercadang hendak membeli satu komputer .Aku pun bertanyakan macam mana hendak membeli sebuah komputer dari rakan-rakan ku.Mereka pun bercerita lah tentang komputer.Akhirnya aku dapat juga memiliki sebuah komputer tetapi hanya klon sahaja.Dari hari ke hari aku menggunakan komputer aku tu,aku semakin cekap.Oleh kerana aku sudah semakin cekap aku pun tidak tahu hendak buat apa lagi tentang komputer aku tu,asik-asik main games sahaja..so rakan-rakan aku pun mengajar aku tentang internet.Mula-mula aku tidak berasa seronok pun ..biasa aje…tapi oleh kerana rakan-rakan aku lagi cekap dari aku ,mereka pun mengajar aku tentang melayari laman web yang tidak sepatutnya dilayari oleh aku dan masayrakat sku.Semakin hari semakin aku seronok..dapat melihat "benda"yang aku tidak pernah lihat selama nie . Aku melihat gambar,membaca.dan berbagai lagi sehinggalah pada suatu hari….aku telah melayari laman web orang melayu dan aku sungguh terkejut melihat banyak orang melayu berbogel di internet sama ada perempuan mahu pun lelaki… Ada yang setengah tu gambar tipu dan ada yang setengah tu gambar betul…kerana kawan aku mengambil jurusan tentang grafik menggunakan adobe dia dapat tahu yang mana betul dan yang mana tak betul.Makin lama aku rasa ada yang tidak kena pada diri aku iaitu seluar dalam aku kerap basah dan aku tidak tahu kenapa??? aku takut hendak bertanyakan kepada rakan-rakan ku…dan untuk mendapatkan kepastian aku mencari maklumat di dalam internet.Rupa-rupanya baru aku tahu yang selama ini saya mengalami perasaan yang dipanggil oleh remaja sekarang iaitu stim. Aku pun mencari lagi maklumat bagaimana rasanya kalau seseorang itu stim…so akhirnya aku mendapat maklumat bahawanya aku sebagai orang perempuan kena memasukkan satu benda yang agak keras mahu pun panjang .Aku pun terus ke pasaraya bernama sungei wang di tingkat tiga dan membeli barang tersebut.Apabila sampai dirumah aku melakukan apa yang disuruh..tetapi aku tidak merasa kenikmatannya malah kesakitan yang ada.Aku pun melayari laman web kegemaran ku….dan aku melihat gambar orang bogel dan aku memasukkan barang yang aku beli tadi tu ke dalam kemaluan ku …..ahhhhhhhh….argggggg …..seperti yang di terang kan dan seperti yang dijangka aku mendapat kepuasan yang tidak pernah aku alami selama nie….air aku iaitu air mazi aku terpancut-pancut keluar dengan banyak sekali kerana ini adalah kali pertama aku melakukannya . Kesedapan yang tidak dapat di ucapkan oleh kata-kata.Selepas tu aku buat kali kedua sambil meramas buah dada ku yang sedah membesar dan aku mengentel putting ku ,aku merasa sunggun geli lagi menyedapkan.aku puas lagi untuk kali kedua….arhhhhhhhh…..Aku semakin berani …keesokkannya aku membeli vcd cerita lucah…oleh kerana aku tidak mempunyai vcd ,aku menontonnya di komputer ku dan aku pun buat perkara seprti biasa..dan kali saya lagi bertambah puas …..arhhhhhggggggg….sambil air mazi terpancut terkena komputer ku……Pada keesokkannya aku terpaksa membuat assigment atau kerja berkumpulan ngan rakan aku.Kumpulan aku menmpunyai empat orang ,tiga orang lelaki dan aku sahaja yang perempuan.Kitaorang terpaksa undi sama ada sama ada aku dan seorang lagi membuat bahagian yang nie dan diaorang buat bahagian diaorang….akhirnya aku pun mulakan assigment aku dengan seorang rakan aku di rumah aku….kerana aku tinggal bujang manakala rakan aku tu tinggal ngan keluarga…semasa kami berduaan aku merasakan ada yang tidak kena…rakan aku nie seolah mahu mengambil kesempatan terhadap diri ku …apabila aku tengah menaip dia duduk di belakang ku .Aku dapat mendengar bunyi yang kuat di katil ku seperti orang tengah meronta-ronta…aku memperdulikkan….tiba-tiba rakan saya berkara"hey liza aku nak balik lah…nanti aku call aku",dan aku pun bersetuju..Apabila dia sudah balik , aku mendapati ada kesan tompokan sejenis air di atas katil ku..aku pun cuba membaunya ,,,erkkkkkk …rasa macam nak muntah…aku rasa rakan aku sudah mengambil kesempatan terhadap ku…Hari esok nya aku membuat lagi assigment dengan rakan ku semalam … Macam yang diduga benda nie berlaku lagi tertapi kali nie aku sudah bersiap sedia…..apabila aku mendengar katil bergoyang…aku pun berpaling dan secara tiba-tiba terpancutlah air mani tepat kesasaran muka ku…apa lagi aku punya marah lah…apabila aku membasuh muka ku , aku hairan kenapa dia nie puas cepat sangat ….aku nekad hendak bertanya kan kepada dia…masuk sahaja di bilik aku pun bertanya kan soalan itu kepada dia…"Man kenapa kau nie puas cepat sangat ha….aku rasa tak sampai sepuluh minit lepas tu kau sanggup melancap kan atas katil aku ye???!!!! Kau nie gila sex ke????",dia hanya tunduk sahaja tak berkata.kata apa-apa pun….lepas tu saya Tanya lagi "kau nie dah biasa ke buat macam nie..maksud aku melancap kat belakang orang perempuan…..", tiba-tiba dia menjawab…."aku bukannya apa …kau cantik sangantlah dan aku berani sumpah yang aku nie hanya buat benda nie kat kau sorang sahaja..", aku pun tak tahu nak kata apa…lepas tu dia kata lagi.."Liza ,kalau aku nak kau aku boleh rogol kau tau….sebab kau dah umur lebih 21 dah….janji kau tak luka kan kau…mesti aku lepas punya", tersertak aku mendengar kata-kata dia tu…lepas tu aku tanya kat dia.." kenapa kau tak rogol aku ha!!!!!!", dia menjawab " aku tak buat macam tu pasal aku suka kan kau , aku tak nak tengok kau cedera dan menderita….biar lah aku melancap kat belakang kau pun itu dah memadai…",terharu aku mendengar kata-kata seorang lelaki yang begitu gemtelmen. Aku pun memeluknya..dia balas pelukkan ku…tiba-tiba aku dapat rasakan ada benda yang tegak di dalah seluar dia.." ehhhhhh takkan dah stim dah", "mana ada nie pen aku lah…apa lah kau nie", "man aku nak tengok kau melancap depat aku boleh tak", ",macam mana …aku punya nie tak leh naik lagi…kena tunggu lama sikit", "ye ke…biar aku cuba ye….",pelahan-pelahan aku pun memegang kemaluan dia …dia merasa geli dan tak senang duduk…tiba-tiba benda dia tu naik dengan mendadak…aku pun melepaskan benda tu dan menyuruh dia melancap…dia pun akur dan melancap…dalam beberapa minit dia pun melepaskan lavar yang putih dan dia merasakan amat puas sekali."yang nie lagi puas dari tadi ,pasal kau pegang aku punya,terima kasah ye"," sama-sama, kau rasa kau nie boleh melancap lagi tak","ehhhh mana boleh dah ,nie dah masuk dua kali nie….mati lah aku…","ye…ke nie…?", "kau tak caya kau cuba lah …..yang macam tadi tak jalan punya","betul nie????"."betul", "ok…..kau duduk diam kat situ", dan tidak beberapa kemudia aku pun membuka baju dan terserlah lah gunung yang diselaputi coli berwarna merah,kemudia aku pun membuka seluar,dan terserlah lah segitiga emas yang diselaputi seluar dalam berwarna biru muda…dengan tidak semena-mena dia punya benda pun naik menjanak lagi tinggi dari tadi….dan aku pun menyuruh nya melancap…..sedang dia melancap aku menari di depannya….tak sampai 10 minit iaitu lebih kurang 6 minit dia telah memancutkan lavar putih nya kali nie dengan banyak sekali…..arhgggggggggggg,,,……….sedapnya……… aku sungguh puas melihat lavar tu terpancut dengat derasnya…..habis sahaja pancutan itu aku dengan cepat terus membuka selaput yang meyelaputi gunung kesayangan aku itu…terserahlah buah dada aku yang sedang membesar … dan aku pun terus mengurut koneknya…belum sepuluh kali goncang….dia telah memuntahkan lavar putih nya sekali lagi…..habis terkena muka aku ……. arhgggggggggggg……iskkkkkkk seeeeeedapppppppppppp nyaaaaaaaaa…….. dengan secepat yang mungkin aku pun membukakan seluar dalam ku dan terserlah lah segitiga emas yang selama nie aku menjaganya dengan rapi……….dia pun memandang kearah segitiga aku tu…….aku pun terus mengurut konek nya yang agak lembik tu…..aku pun menarik tangan dia dan memasukkan ke dalam lubang keramat ku tu dan aku pun mengerang…….arghhhhhhhhhhhhh sedddddddddapppp nya…laaaaagiiiiii sedappppp sangatttt nie…...dengan tidak semena-mena dia telah memancutkan lavarnya sekali lagi sejurus mendengar suara aku mengerang……aku tidak berputus asa …lalu aku lapkan koneknya lalu aku memasukkan koneknya ke dalam mulut ku…..lebih kurang 10 minit kemudiaan aku pun menegakkan koneknya dan menghalakannya ke arah segitiga aku itu , belum sempat masuk dia telah memuntah kan lavar nya dan dia pun terus tertidur…….aku pasrah….aku pun menyuruh dia balik…..keesokkan harinya aku membuat assigmet dengan orang lain dan berlakunya perkara itu semula…aku pasrah buat kali ke dua……………sehingga lah sekarang aku tidak dapat menikmati rasa berasmara….kenapalah lelaki nie hanya mementingkan nafsunya sahaja tanpa menghirau kan perasaan orang perempuan…… jikalau ada sesiapa yang boleh tahan atau memberikan aku rasa berasrama…sekali pun cukuplah…..

Terkena

TERKENA Halo semua bertemu lagi kita kali ini.Kat sini aku nak ceritakan pengalaman aku menyaksikan orang membuat perkara sumbang kat atas tangga pulak tu.Ini mesti cerita menarik kan.Ok-ok kita pendekkan kan cerita.Aku ini bekerja dekat sepang sebagai penguci kapal terbang,oleh kerana aku ini duduk kat kuala lumpur ,jadi boss aku pun menyewakanlah subuah rumah pangsapuri dekat sepang ini hujung minggu aku balik lah.Dalam rumah tu aku duduk seramai 5 orang.OK ,pada satu hari , dalam pukul 3 petang pada hari rabu aku pun macam biasa lah balik ke rumah sebab aku kerja pagi.Sampai kat rumah aje , aku dapati kunci tak ada dan tak ada orang kat rumah,so aku pun jadi lah pak tunggul kat depat rumah tu.Tiba aku terdegar ada suara orang sedang bercakap "ala..bang su tak biasa lah tempat macam ini",kata pasangan tu. Aku pun apa lagi bergegas lah pergi melihat.Tiba sahaja di tempat tu aku mendapati pasangan tu dah bukak baju , peh….mak oiii awek dia punya tetek punya lah bersemangat.Aku pun stim habislah,kalau tak stim kira tipulah tu.Aku pun melihat apa yang hendak dibuatnya oiiiiiii tengok free ini .dia pun ramas lah tetek awek dia tu dengan rakus sekali , lepas tu dia stim dan dia pun mengambil keputusan hendak memasukkan batang dia tu ke dalam pantat awek dia tu.Nak masuk aje ada orang seregah dia… "Oiiiii Apa kauorang buat tu ha!!!!", aku pun tersentak dan aku pun cuba melihat siapakah gerangan manusia yang telah mengganggu ketertaman orang ini.Rupa-rupanya kawan aku dah…dia ini 'jaga' kat pangsapuri ini.Aku pun apa lagi teruslah pergi kat dia tu.Masa aku sampai kawan aku tanya kat aku "kau buat apa kan sini?", "tadi kau nak balik rumah lepas tu kaorang semuanya tak da …kunci kan kau yang pegang", "ye tak ye jugak ye", sambil tu aku sempat jugak tengok awek budak tu punya tetek,mak oi besarnya ,rasa macam nak ramas aje. Tiba-tiba kawan aku tu bersuara "ha.. yang kau ini buat kerja tak senonoh ini kenapa..kalau ye pun per lah kat hotel ke kan lebih selesa", budak perempuan tu menjawab "tak ada duit lah bang..tolong lah lepaskan kami bang ,kami janji tak akan buat lagi", dengan nada yang kencang membuat teteknya naik turun.Bertambahlah stim aku lagi. "Mana boleh.aku mesti talipon mak bapa kau ", suar kawan aku tu lagi. "ala bang jangan lah nak talipon mak bapa kitaorang ini,kitaorang masih sekolah lagi bang,tolonglah bang",merayu budak perempuan tu. "aku bukannya apa ,aku Cuma menjalankan tugas aku sebagai jaga kan sini,kalau aku lepaskan kau ,nanti orabg kata aku ini makan gaji buta pulak",tegas kawan aku tu.Budak perempuan tu pun menagis dalam keadaan berbogel.Makin lama makin kuat membuat kan kawan aku tu mengajar diaorang masuk dirumah.Aku pun masuk sekali. "macam nama nak selesai ini?", Tanya kawan aku tu. "tak tahu lah bang,nak bagi duit kitaorang tak ada duit", jawam budak perempuan tu. "Habis apa yang kau ada,kau kena lah bagi aku rasuah sikit , kalu tidak aku terpaksa talipon mak kau", jawab kawan aku pula. "alaa bang janglah talipon mak bapa saya,ok-ok abag buat lah apa yang apa suka kat saya ini…apa-apa pun boleh,asalkan jangan talipon mak bapa saya", Tersertak kawan aku dan aku sekali,yang paling terkejut sekali ialah pakwe dia.Tapi di sebabkan dia ini tak ada duit , dia pun terpaksa akur dengan kehendak awek dia tu.Tiba-tiba kawan aku tu bertanyakan kan aku "oiii macam mana ini kau nak ke", "Aku set aje pasal dari tadi aku ini aysik stim aje tengok tetek dia tu", jawab aku selamba "aku pun macam tu jugak,ini dah ada peluang ini aku rasa kita sebat aje lah", kawan aku memjadi orang yang last sekali pasal batang dia tu besar gila babi manakala kau yang pertama pasal serdarna sahaja.Belum sempat aku nak main dengan dia aku terfikir "ehhh dia ini kat bawa umur,apa yang boleh aku percaya yang dia ini tak kan bagi tahu polis nanti", pertanyaan itu berlegar didalam kepala otak ku. Fikir punya fikir akhirnya aku dapat idea dah.aku mengambil masa dekat satu jam memikirka perkara tu.Aky pun membuat satu surat megatakkan bawasanya perbuatan kami ini sama rela merelakan dan ditandatangai oleh perempuan tu ,aku ,kawan, kau dan pakwe dia.Dalam surat tu pun megatakan bahawasanya tiada apa-apa tindakan yang akan diambil terhadap kami.Selepas tanda – mentandai Aku pun mulakan perana aku sebagai seorang lelaki yang berjaya mendapat puki free.Baru aje aku beromen dan baru aje nak masuk tiba-tiba rumah aku kena rush .Apa lagi aku dan diaorang pun kena tahan kerana berkhwalat.Akhirnya mak aku menjamin aku,dalam hati aku berkata "buat penat aje aku tulis surat lah konon,last-last melepas jugak.sampai sekarang ini aku dah tak dapat peluang seperti tu.Kaladapat pun fikir dua tiga kali beb. Aku harap kau orang ini terhibur lah dengan cerita aku ini.Aysik baca cerita lucah aje apa gunanya.Sesekali nak gak baca cerita pengalaman orang ,tapi mesti yang meghiburkan hati.

14 March 2008

Abang Ipar Part 2

DISINI ANDA BOLEH MEMBACA KISAH-KISAH PANAS YANG AKAN MEMBUATKAN ANDA TIDAK SENANG DUDUK....... SAYA AKAN SENTIASA MENGUPDATE KANDUNGAN BLOG INI DARI MASA KE SEMASA.
Abang Ipar (Part 2)
Pagi Ahad
Pagi esoknya aku bangun awal nak mandi waktu biasa jam 5:30 pagi lah.. Aku pegi toilet dan buka pintu rupa rupanya abang ipar aku ada kat dalam . Selalunya kalau dia atau akak aku ada kat dalam mesti ada bunyi air tapi kali ini tak ada. Aku sangka kosonglah tak ada orang. Bila saja aku buka pintu tadi dia bogel habis sedang memegang ubat gigi. Dia kata lupa kunci pintu . Kata dia, tapi betul atau tak betul aku belum yakin lagi. Aku pun tak jadi masuk lah tunggu dia habis mandi. Dalam berapa minit di pangil nama aku dari dalam dia kata minta tolong ambilkan tuala dia kat kerusi yang betul betul tempat aku duduk memang ada tuala kot. Jadi aku ambil lah dan aku ketuk pintu dia buka terus pintu tu seluas luasnya jadi apa lagi aku nampak lah seluruh badan dia termasuk batang nya yang memang dah tegang. Aku tau dalam hati aku dia memang sengaja ni nak mempermainkan aku ni. Aku sangka abang ipar aku ni memang orangnya jenis "exhibitionis" ertinya tayang kemaluan sendiri. Lalu aku berikan tuala dia tapi dia lambat nak ambil dan dia pandang mata aku lama lama seolah olah dia sangka aku mencuri pandang kat batang dia. Pada saat itu aku takut kalau kalau akak dah bangun tidur atau tersempak dia dengan kami berdua. Nahaslah kalau gitu. Aku bilang kat abang ipar aku aku nak mandi tapi dia macam tak mau keluar dia tunggu kat dalam. Aku beri tuala dia tak ambil pun setelah aku cuba masuk dia keluar jadi badan aku tersentuh kat badan dia lalu tangan aku jugak tersentuh butuh dia jadi aku pun rasa geli kerana belum pun pernah sentuh atau pegang batang macam tu. Ini yang membuat aku tersipu sipu takut kalau kalau dia sangka aku yang sengaja. Aku rasa memang sah lah batang dia tu besar sangat. Aku pun pandang kat dia dia senyum terus aku pun senyum jugak.
Petang Ahad
Masa aku tolong cuci pinggan mangkok kat dapur akak Ijah aku tu di luar rumah mengemas dan menyiram bunga di halaman rumah. Sedang aku bersendirian membasuh pinggan tiba tiba datang abang ipar aku dari belakang , mengampiri aku seperti sengaja mau badannya bersentuhan dengan aku aku naik rimas olehnya. Bukan itu saja dia cuma memakai tuala mandi yang kecik dari pusat hingga paha atas. Aku rasa dia tak memakai seluar dalam.. Lalu dia berbisik di telinga aku dia kata,"Milah.. aku tau apa yang kau buat semalam kat toilet" "Buat apa?" aku kata sambil memandang matanya. "Apa yang kau nampak aku dan akak kau di dalam toilet. Aku sangka kau memang mengintai kami berdua katanya lagi. Secara terketar ketar aku menjawab " Aku cuma ingin tau saja lah kerana aku terdengar akak ijah mengerang saperti kesakitan saja. Jadi aku tengoklah dari celah celah lubang dan ingin nak tau" "Jadi kau tengok sampai habis lah apa yang kami buat" sambil tangan nya menyentuh bahu ku .Aku pun pura pura aku kata aku cuma ternampak akak ijah sedang ambil air dalam bekas aja. Lain lain aku tak nampak. " Ia kah! Itu je yang kau nampak?" Aku mengangok saja."Milah ! aku pun nak terus terang dengan kau jugak Sebenarnya aku dah lama mengendap kau mandi tiap tiap pagi lagi dari lubang tu jugak" katanya sambil menjeling manja kat aku. "Aku tak tahan lagi dari kampong pun aku dah cuba nak cari peluang nak tengok kau mandi tapi kau pakai kain kemban saja. Jadi kebetulan nii.. kau kat rumah aku, jadi tak lah aku nak lepas peluang ni." Katanya sambil duduk di kerusi meja makan. Dah sah lah aku yakin abang ipar aku ni orang nya "exhibitionis " dia duduk kat kursi pun kakinya membangkang dan nampak kepala penisnya , aku pun pura pura tak nampak.> "Hei! Sampai hati abang mengendap milah mandi. Apa yang ada pada milah.?" Kata ku sambil membasuh pinggan. "Engkau punya badan seksi lah milah" katanya sambil berdiri semula dan menghampiri aku lagi. "Akak Ijah ada ,abang tak puaskah?" kataku. "Bukan soal kakak you tapi semasa aku mengendap hari pertama aku tengok kau suka cuci bulu pukimu dengan shampoo. Dan sambil satu tangan meraba buah dada mu dan aku memang suka dengan bulu pukimu yang jarang tu." Kata abang ipar ku sambil tangannya meraba butuhnya lagi.. Aku cuma melirik mata ku sekali sekala saja maklumlah kalau di layan lain macam abang iparku ni. . Kalau lah bukan pasal aku mengendap mereka belum lah aku tau yang aku pun dah di endap olehnya."Dah berapa lama abang mengendap saya mandi?" aku minta penjelasan. "Dari hari pertama kau datang ke sini kerana aku tau kau masih virgin kan? Katanya sambil batang nya di urut urutnya di depan aku. Aku pun tengok tengok lah kiri dan kanan kalau kalau akak Ijah sudah masuk .Tetapi akak Ijah masih di luar sana menyiram bunga pudingnya yang mungkin layu. "Milah! " "Ya.."kata ku sambil mata ku melirik lagi kebawah meja di mana tangannya mengancak butuhnya di tariknya perlahan lahan kadang kadang matanya melihat kebawah.. "Milah ! boleh tak" "Boleh apa? " kataku . Dia mula berdiri dan mendekati aku. " Aku mau .." mulutnya terketar ketar tapi nampaknya seperti orang yang hendak merunding sesuatu dan tangan nya mulai menjalar ke pahaku. Aku pun yang sebenarnya tak lah memakai panties kerana aku tadi baru saja bersin yang tak berhenti henti sehingga mengeluarkan air kencing yang sedikit jadi aku bukak lah panties aku kat toilet tadi sebelum aku nak cuci pinggan ni tadi. Aku cuma memakai mini skirt aja yang berwarna cream. Tangan abang ipar ku tu liar sangat dan terus memegang punggung ku yang montok . Di raba raba nya kedua dua punggungku." Hei Milah ! engkau tak pakai panties kah? Tak sangka kenapa begini .?" "Milah ..milah sebenar nya memang pakai. Tapi? " "Tapi pasal abang kah" "Bukan! Bukan" "Aku tau engaku nak tunjuk kat aku kerana tadi pagi aku kasi tengok kat milah kan? Kata abang ipar ku sambil tangan nya dah sampai kat belahan puki aku. Tangan nya sudah hampir kat kelantit aku jadi kaki aku terbangkang lah sedikit kerana ke gelian. Mata aku menjadi layu saperti layunya bunga puding yang akak Ijah siram tadi. Aku pun bangkang sedikit lagi memberi laluan tangan abang iparku itu lebih aktif lagi . sambil abang ipar aku main main kelantit aku É aku pun memastikan akak Ijah masih di luar rumah. Aku nampak dia tetapi dia tak nampak aku dan abang Jamal . Window kat dapur ini jenis nya gelap jadi apa apa yang kami lakukan di dalam tidak nampak oleh akak Ijah."Milah ! aku nak jilat pukimu . Bolek tak? "Tersentak aku dengan permintaannya . "Akak Ijah kan di luar sana tu." Kataku memberi alasan menolak keinginannya. "Aku kunci pintu dulu..o.k!" kata abang iparku. Sambil menuju ke pintu dapur. Aku seperti ternganga saja seperti mengia kan saja keinginannya. Selepas abang ipar ku telah mengunci pintu dapur tadi lalu mendekati ku meramas bah dadaku dari belakang kebetulan aku cuma memakai baju t shirt."Milah.. buah dadamu besar "bisik abang ipar ku. "Memang aku dah agak kau senghaja tak pakai panties kerana aku bukan? Diulanginya lagi kata katanya ditelingaku. " Milah dah bilang bukan senghaja tapi milah nak mandi jadi tak lah payah milah nak pakai yang baru." Kataku untok meyakinkan nya."O.k ! O.k lah aku percaya sudah" katanya sambil tangan nya menyusur kebawah mencari pukiku yang dari tadi sudah basah. "Boleh tak aku nak jilat pukimu milah" bisiknya sekali lagi . "Milah malu lah.. milah belum pun pernah dengar kemaluan boleh dijilat" kataku sambil meramas butuh nya yang sudah terkeluar dari belahan tualanya. Aku menjadi hairan kenapa abang ipar aku ini berani cuba curang kat akak Ijah. Aku pasti mungkin akak Ijah ada memberitau yang aku dan akak Ijah tak berapa ngam atau tak berapa mesra jadi abang ipar aku ni take advantage kat aku. So jadi nya aku tak payah report kecurangan abang ipar aku niÉ.pasal kalau aku report kat akak aku jadi rumah tangga diaorang ni porak peranda atau aku terpaksa balik kampong semula. Peluang aku nak cari kerja dan tinggal kat rumah akak aku ni gelaplah. So buat sementara ni aku carry on sajalah kerana abang ipar aku pun memang ada perancangan juga..kaki curang."Milah!.. sudah habiskah kau cuci pinggan tu . Marilah masuk!" Masuk kat mana kataku sambil melepaskan tangannya yang cuba membuka zip mini skirt aku. Abang ipar aku macam tak sabar lalu menarik tangan ku dan kami masuk kat bilik dia. Pintu bilik tak di tutup rapat supaya kalau kalau suara akak Ijah memangil dapat kedengaran dari dalam..Abang ipar ku ini memang pintar orangnya. Tuala yang dipakainya di lepaskannya dan bogel habislah dia. Tangan nya menarik tangan ku supaya aku dapat menyentuh nya."Milah ! mainlah butuh abang ni. Cuba hisap kepalanya" katanya sambil dia duduk di sisi katilnya. Aku seperti orang bodoh pun ikut keinginannya dan mengilat kepala butuhnya perlahan lahan. Memang ini adalah first timer aku. Di tariknya kepala aku supaya lidah dan mulutku terus mengulum kesemua kepala dan batang batangnya masuk hingga menyentuh tonsil aku , jadi aku pun seperti mau kan muntah.Selepas lima minit aku mengulum dan menghisap butuhnya aku disuruhnya duduk menyandar di tepi katil dan membangkang kedua kaki ku. Setelah aku membangkang kedua kaki ku dia terus menyentuh pukiku yang dari tadi sudah basah di mainnya kelantitku perlahan lahan dan tangan nya yang basah itu di hisapnya seperti orang yang kenikmatan."Abang! Milah masih dara lagi. Janganlah buat macam ni " kataku merayu ."Abang cuma nak jilat kelantit milah saja" "Aaahh.. bau puki Milah harum lah, enak" kata abang ipar ku seperti memuji saja. "Puki akak Ijah enak tak ? kataku ." Sama sama enak tapi bulu dia lebat sangat ." Abang iparku ini cuba membandingkan puki aku dengan akak Ijah.kalau lah akak Ijah tau hal ini nahaslah aku. "Milah ! abang cuma nak jilat saja tapi tak bernai nak pantat milah. Cuba kita tukar posisi kita main 69 boleh tak? Aku jadi tergemam macam mana posisi 69 ni. Kan aku masih dara ni..tak tau lah hal teknik ni."Gini Milah,Milah terlentang dulu jadi abang naik atas badan milah"Teknik ni yang di katkan 69 , muka dan mulut aku betul betul kat butuh dia dan puki aku betul betul kat mulut dia. Aku bangkang lah seluas luasnya paha aku jadi lidahnya yang panjang itu memainkan kelantit aku jugak . Aku tak tahan lah apabila kelantit aku di main dan di kulumnya. Peranan aku lagi dahsyat , butuhnya yang menegang itu betuk betul menunjam kat mulut aku Ésusah bernafas aku olehnya tapi aku hisap jugaklah dengan penuh nikmatnya butuhnya ni tangan aku ni mengenggam penuh punggung nya yang berisi. Tapi dia bangkangkan pahaku dan dirikan keatas lalu mudah lah dia mengilat puki aku secara begini. Aku tak tau lah kenapa abang ipar aku ni.. suka oral sex.Setelah aku dan abang ipar ku membuat berbagai tekni oral sex aku jadi keletihan dan aku minta diri dulu hendak ka toilet. Aku pun membasuh puki aku dan terus mandi. Dalam aku mandi abang ipar aku sekali lagi masuk ke toilet jadi di sni lah lagi kami ber-oral sex lagi. Mula mula dia ambil shampo dia gosok gosok puki aku dengan shampoo tu..pas tu aku pun naik suk dan buih shampoo yang lekat di puki aku tu aku ambil dan gosok gosokkan kat butuhnya jugak. Pelahan lahan aku pegang butuhnya lalu aku siram sikit butuh tu dengan air lalu aku hisap sepuas puasnya hingga biji nya jugak aku kulum dan hampir 5 minit lepas tu air mani dia merancit ke muka aku tekan lagi kepala butuh nya dan habis lah keluar air maninya.
Abang Ipar (Part 3)
Setelah selesai dia blow air mani dia , tiba tiba bunyi tapak kaki orang seperti berjalan menuju kat toilet lalu aku mengambil towel aku kat pintu itu dan abang ipar aku pun terus berdiri dan mengambil tuala dan terus keluar. Tak semena mena aku ternampak bayang bayang kat dinding dan menuju ka toilet. Aku pun sempat bersembunyi di sebalik almari baju kebetulan dekat toilet. Sebenarnya aku takut akak Ijah terserempak dengan kami berdua.Dalam berberapa saat akak Ijah muncul berjalan menuju ke toilet kebetulandia terserempak dengan abang ipar aku yang sudah sedia memakai towelnya. Akudapat mendengar perbualan mereka."Oh! Abang dah mandi ya.. Kenapa abang terketar ketar ni? Tanya akak ijah. " Abang dah lama mandi tadi. Abang tunggu Ijah, tak muncul muncul jugak. Sampai abang kesejukan." jawab abang ipar aku untok meyakinkan keadaan sebaliknya. "Kesihan abang. Tapi kalau abang nak mandi sekali lagi sama Ijah boleh jugak." Tanya akak Ijah. "ehhye boleh jugak" jawab abang iparku sambil mereka berdua menuju ka bathroom. Setelah mereka berdua masuk ke bathroom jadi aku pun keluar lah dari persembunyian ku dan terus ke bedroom ku.Lepas kami dinner, akak Ijah , abang ipar ku dan akuh duduk lah kat bilik tamu .Mereka menonton Vcd , cerita "The Lonely Wife" mengikut dari cerita abang iparku cerita itu ada sedikit berunsurkan sex juga. Aku pada masa tu aku tengah membaca majalah Remaja dan duduk bersama mereka. Setelah 10 minit Vcd di mainkan aku pun cabut lah dari tempat duduk aku kerana aksi aksi cerita berunsur sex dah bermula memang lah aku malu menonton bersama akak Ijah lagi pun perangai dia sampai saat ini pun masih mengontrol aku jugak.Aku pun nak masuk bilik tidur tapi sebelum tu aku nak buang air dulu memang sikap aku dari dulu lagi. Aku masuk lah ke bathroom dan mula mula gosok gigi kira kira 3 minit lepas tu buang air. Dalam aku cuba nak buka panty aku tiba tiba abang ipar aku sudah masuk kedalam bilik air dan terus mengunci pintu. Aku hampir hampir nak berteriak kerana terkejut tapi nasib baik dia sempat menutup mulut aku. Panty aku separuh jalan je terlepas tersangkut di paha aku dan dia berbisik jangan bising akak Ijah dengar nanti."Biar abang tanggalkan panty milah ya!" katanya sambil dia menundukkan badannya dan muka nya hampir hampir ke tempat pukiku yang lebat bulunya. "Jangan,jangan nanti akak Ijah nampak"kataku sambil menapis tangannya. "Akak Ijah masih menonton Vcd.Dia dah suk sangat kat cerita tu. Abang ni pun suk kat milah ni." katanya sambil disembamnya mukanya ka pukiku yang hampir hampir nak keluar air mazi ku."Milah nak buang air ni" kataku. "Kalau Milah nak buang air dulu, buang lah. Abang tak kisah sangat" katanya sambil berdiri semula. Aku pun terus lah buang air kat mangkok tu dan diperhatikan oleh abang iparku. Aku tak sangka abang ipar ku ini suka melihat aku sedang pissing. Setelah aku buang air tadi di mendekati aku dan minta aku memkangkang sikit paha ku dan dia menucikan pukiku dengan air paip aku merasa kegelian kerana tapak tangannya yang besar itu mengosok gosokkan pukiku sambil jari jarinya memainkan kelantitku. Aku merasa sungguh nikmat dan aku juga memainkan perananku melepaskan kain pelikat yang di pakainya dan butuhnya yang sudah dari tadi menegang ternampak sedikit air mazi."Abang dah stim ya.!" Kataku sambil meramas kepala butuh yang berkilat lagi besar. "Abang suka kalau milah main main kat kepala butuh abang dan kalau jari jari milah memain biji tu pun enak juga > rasanya." Katanya sambil memuji ku.Tangannya tak lepas lepas dari pukiku dan di ambilnya sabun Lux di basahkannya sabun itu dan tangannya yang ada buih sabun itu digosoknya kat puki aku. Aku pun merasa kenikmatan dengan caranya yang belum pun aku cuba."Abang pernah tak buat macam in kat akak Ijah" soal ku sambil nafas ku yang susah nak keluar kerana mainan jari jarinya kat bibir pukiku yang dah menebal. “ Dulu mula mula abang kawin dengan akak Ijah abang suka membasuh puki akak Ijah selepas buang air kerana bila digosok mengunakan buih sabun bukan akak Ijah saja yang merasa nikmat tapi abang yang suka sangat. Abang suka meramas bibir puki dan kelantit akak Ijah. Abang suka memasukkan jari jari kat puki dia." Katanya sambil menghulurkan butuhnya yang betul betul menegang. Aku pun tak lah melepaskan peluang ini dan menarik batang nya seperti melancap. Aku ambil buih yang ada kat puki aku tu dan ku sapukan pada batang butuh dia dan kepala butuhnya makin membesar. Aku hisap butuhnya dari gantungan bijinya dan kepalanya ku gigit gigit manja dan dia merasa nikmatnya."Milah abang nak pukimu sekarang . Abang tak tahan lagi" katanya merayu." "Tak boleh Milah masih dara lagi ni." Kataku mengelak. "Kalau abang nak jilat puki milah boleh lah. Milah cuma suka kalau abang jilat seperti petang tadi. Lidah abang best lah " puji ku lalu di pun mengangkat ku dan menyandarkan aku di tepi long bath yang tidak ada air. Di kangkangnya pahaku dan di cucinya puki ku dengan air , lepas tu digintilnya biji kelantitku dan aku pun tak tahan.Semasa di menjilat pukinya aku bertanyakan padanya kenapa dia suka menjilat puki aku ."Abang punya hobby menjilat puki. Tapi tak lah pompuan yang lain cuma akak Ijah dan Milah ja. Yang lain abang belum pernah lagi." Katanya sambil menjeling matanya pada ku. "Jangan abang cuba cuba dengan pompuan yang lain nanti Milah report kat akak Ijah." Kataku mewarning abang iparku sambil lidahnya sempat singgah kat tetek aku yang dah tegang.Dalam kami asik asik mengisap dan menjilat antara satu sama lain tiba tiba bunyi pintu di ketuk dan suara akak Ijah memanggil nama abang Ipar ku jadi kami pun terkejutlah lalu memakai pakaian masing masing, tetapi kain pelikat yang abang ipar ku pakai dah basah kerana memang dari tadi jatuh kat lantai lalu aku berikan lah abang Ipar aku memakai panty aku tapi mula mula dia enggan tapi aku paksa juga jadi last last dia pakai jugak. Setelah tak ada lagi ketukan pintu dan suara memanggil aku pun suruh abang ipar aku keluar. Dia buka pintu perlahan lahan dan di lihat kiri dan kanan lalu dia pun keluar bila akak Ijah tak ada kat pintu.Dalam berberapa minit aku pun keluarlah jugak. Aku pun terus menuju ke bilik tidur. Bilik tidur aku dan mereka cuma bersebelahan saja. Kalu abang iparaku dan akak Ijah melalukan persetubuhan aku boleh mendengar suara seperti orang orgasm saja. Bila aku terdengar suara yang aneh first time seperti itu aku pun cuba mengendaplah ingin tau memang aku ini pun jenis nya busy body sikit.Satu kali aku pernah tengok akak Ijah dan abang ipar aku bersetubuh di siang hari di kampong ku sebulan selepas mereka kawin. Cuma dalam rumah tu akak Ijah dan suaminya dan aku saja tinggal kat rumah. Ayah dan emak bertandang ke rumah jiran yang berkenduri.Aku nampak tak sengaja mereka bersetunbuh. Maklumlah siang hari lebih kurang 2 petang. Pintu bilik mereka memang tak dapat di tutup rapat apalagi di kunci. Mula mula aku terdengar suara akak Ijah seperti orang sakit aja bunyi nya. Jadi aku tinjau lah kat dalam -pintu dah rangang jadi aku dapat dari cemin yang memang berhadapanan dengan katil mereka. Aku dapat melihat abang ipar aku tengah menghulurkan butuh dia kat akak Ijah. Akak Ijah seperti orang bodoh je macam tak tau apa buat. Aku yang tak tau tentang sex ni lagi bodoh. Dalam fikiran aku butuh abang ipar aku tu sakit kah nak minta di urut kan. Aku tak puas hati aku lihat secara real tampa melihat dari cemin yang kat katil tu. Bukan main besar butuh abang ipar aku tu, akak Ijah pegang dengan genggemannya dan di masukkannya dalam mulutnya macam orang nak hisap ice-cream je. Masa tu akak ijah duduk tepi katil abang ipar aku tu berdiri - lama sangat lah di hisap kepala butuh suami dia. Dalam berberapa minit mereka berubah posisi akak merabahkan badannya kat katil dan kakinya mengkang kang -apalagi suami dia naik atas akak Ijah memainkan tetek akak Ijah dan tangannya turus kat puki akak Ijah - aku tengok aku pun naik stem jugak. Dalam berberapa minit mereka merubah posisi macam 69 style aja- kali ini akak Ijah di atas kepala nya ngam ngam kat butuh suami dia di hisaplah butuh dan abang ipar aku tu lain kegemaran dia di jilat puki akak Ijah sampai akak ijah tak tahan . Lepas tu mereka bersetubuhlah dengan berbagai bagai teknik. Aku pada masa tu tak tahan jugak melihat mereka ni -tau tau saj puki aku pun basah dan waktu nak tidur terbawa bawa mimpi jugak.Kamu yang asik dengan cerita ni aku harap lah sabar-sabarlah setekat mana aku boleh mempertahankan kesucian ku walaupun pukiku sudah di jilat oleh abang iparku tapi aku masih dara "virgin " lagi kalau nak tau bila saatnya akan pecah jadi baca di siri Abang Ipar ku di part 3.
Abang Ipar (Part 4)
Tiga minggu dah aku duduk kat rumah akak Ijah .Aku dapat kawal nafsu aku jugak. Abang ipar aku tu bermacam strategi nak cuba memecahkan dara aku ni . Akak Ijah dah tak sanggup nak layan dia lagi agaknya maklum lah dia tu bunting tujuh bulan dan nampak kandungan dia cukup besar. Nafsu abang Jamal ni kuat sangat siksa untok dituruti, dia ni adalah sikit keturunan Arab mungkin generasi ke dua atau ketiga tak pasti tapi itu lah akak Ijah perkenalkan kat ayah dan emak sewaktu abang Jamal datang pertama kali ke rumah.Satu ketika semasa aku sedang makan malam seorang diri datang lah abang ipar aku duduk di depan aku. masa tu akak Ijah di dalam bilik tidur sedang rihat. Abang ipar aku tu duduk minum kopi dan sedikit makan kacang goring yang di beli di kedai. Dia pandang aku dan renong lama lama dan bila nampak mata aku dia pun senyum - aku pun senyum jugak balik. Apabila aku beri dia respond hhaa dah mula dah dia naik gatal sikit. Kaki dia sebelah kanan gisil gisil dari kaki bawah aku naik kat paha aku - kebetulan aku cuma pakai mini skirt aje. Maklumlah aku tu memang dah tak pakai panties aku kerana aku ni selalu jer kena snzing sejak akhir akhir ni mungkin kerana air-con atau karpet yang ada di rumah ini ..alergik lah tu. Aku kekadang marah jugak kat abang ipar aku ni kerana tak memilih tempat nak keluar kan miang nya tu. Tapi geli pun ada jugak bila hujung jari kaki dia singgah kat atas paha aku seperti tangannya meramas.. Bila aku rasa geli apa lagi terkangkang lah kaki aku dan dia terus mainkan jari kakinya kat puki aku tu. Dia pun tak sangka yang aku tak pakai panty."Milah ! haa milah tak pakai panty kah lagi ! " Aku serba salah nak jawab. Nak jawab pun dia tak caya punya. Aku cuma diam dan terus makan .Makin lama aku makan makin lama dia mainkan kaki dia kat puki > aku kekadang terkuis jugak kelantit aku. Selera makanan aku pun hilang walaupun hidangan ayam dan sambal belacan aku yang terlalu enak tadi. "Milah engkau suka tak abang buat gini" "Suka hati abang lah abang ni gatal sangat . Kenapa abang tak romen dengan akak Ijah yang sedang menunggu kat dalam tu?" kataku sambil kakinya ku ketuk sama sudu makan ku."Oh!.. dia sedang tidur . Biarlah dia rehat dulu." Katanya sambil menurunkan kakinya.Aku pun terus bangun dan menuju kat dapur.Abang ipar aku pun ikut dari belakang .Masa aku cuci pinggan dia ramas-ramas buah dada aku dari belakang dan satu tangannya meramas puki aku . Dia nak jilat puki aku. aku tak kasi maklumlah aku tak ada mood dan akak masih tak tidur lagi. Lepas dia puas meramas buah dada dan puki aku tadi dia pun pegi kat bilik dia.Pada ke esokan harinya akak Ijah dan abang ipar ku pergi ke klinik seperti biasa appointment jumpa doktor. Doktor bilang akak Ijah perlu di masukkan dlm wad selama berberapa hari kerana di charge kencing manis dan darah tinggi. Mula mula di tak mahu tetapi abang Jamal desak dia lalu dia pun tinggal lah dalam wad. Abang ipar aku bilang begitu.Aku cuma di beritahu di sebelah petang setelah abang ipar aku pulang kerja- yang akak Ijah terpaksa stay kat hospital. Jadi tak sempatlah aku nak balik kampong kerana perjalanan kat kampong makan masa dua jam. Jadi aku dan abang Jamal saja yang tinggal kat rumah. Aku pun tak tahu apa nak buat kerana ini mungkin strategi abang Jamal. Peluang dia terbuka luas nak ratah badan aku ni mungkin tercapai. Pada waktu malam aku menonton cerita The X File di TV2 dan abang ipar aku pun balik lebih kurang 9:30 malam dari Wad melawat akak Ijah tadi. Lepas dia mandi dan makan malam dia terus duduk kat aku di sofa panjang. Dia kata cerita yang aku tengok tu banyak karut dan dongeng. Dia ajak aku melihat VCD BLUE cerita " The Last Virgin" yang baru di sewanya.Aku serba salah nak tonton atau tidak tapi aku rasa peluang nak tonton cerita begini susah nak dapat kalau kalau akak Ijah menonton sama. Dalam hati aku pun berkata apa nak jadi jadi lah lepas nonton cerita ni.Abang Ipar aku waktu itu cuma memakai kain pelikat saja baju tak pakai. Aku pada waktu tu memakai pakaian tidur cukup dengan bra dan panty aku sekali kerana aku tau dah aku harus berhati hati kalau akak Ijah tak ada dalam rumah ni. "Milah ! ..milah ni umor dah lebih 18 tahun kan? Boleh lah tonton cerita ni " soal abang ipar aku tu minta kepastian dari aku.. Nampak lain macam nak mulakan strategi gayanya ni..dalam fikiran ku.. "Milah suka tak cerita ni?" Aku malu nak jawab soalan dia lebih lebih lagi scrn Tv tu dah mula dua orang pompuan dan satu lelaki mat saleh sedang main hisap hisapan dan jilat jilatan . Satu pompuan macam nak duduk kat muka lelaki tu dia goyang goyangkan punggung dan membilak pukinya sambil lidah lelaki tu menjilat puki pompuan tu dan satu pompuan lagi hisap penis lelaki tu. Lelaki terlentang atas katil .Bila close -up nampak jelas butuh lelaki tu lebih kurang 7 inci panjang habis di kulum oleh pompuan tu. Bayangkan lah 7 inci bila dah masuk penuh terkenalah kat tonsil pompuan tu bagai nak muntah aje nampaknya.Abang ipar aku tu semakin dekat dengan aku. Tangan kirinya masuk dalam kain pelikatnya -bergoyanglah didalam kain -tak tau lah di urut atau apa sajalah di buatnya seperti orang melancap. "Milah.. boleh tak milah pegang butuh abang ni?" pintanya pada ku sambil tangan kanannya menarik tangan ku . Tangan ku terus menyentuh butuhnya yang dah keluar air mazi Tangan ku tengelam dalam kain pelikatnya dan tak puas dengan tu di longgarkan nya ikatan kain tu dan nampak lah dengan jelas butuhnya dan senang lah aku memainkan kepala butuhnya. Sedang aku main main kan butuhnya kekadang teringat > aku akan akak Ijah di wad. Tapi cepat cepat aku hilangkan ingatan tu dan aku terus kulum batangnya perlahan lahan . Mula mula aku pakai hujung lidah ku kat kepala butuhnya pas tu aku masukan butuh tu sedalam dalam mulut aku hingga terkena tonsil aku dan perlahan lahan aku releasekan butuh tu dari mulut aku - aku buat lah lebih kurang 2 minit dengan laju dan perlahan sambil ikut rentak dalam cerita VCD tu . Abang ipar aku tu pun mengeleparlah seperti katam hidup kena bakar."Abang Jamal.. pernahkah abang sukat panjang butuh abang nie.?" Soal ku padanya. "Sudah sebelum kawin dengan akak Ijah lagi abang dah sukat. Adalah 6 .3 inchi lebih kurang dengan di Tv tu .." katanya sambil matanya melihat di scren Tv dan tangannya meramas puki akudari luar.Dia pun memainkan peranannya sendiri di bukanya lucutnya tidur aku di ciumnya tengkuk aku -aku merasa geli dan tangan nya sebelah kanan meramas buah dadaku dari luar- lepas tu dia tak sabar lalu lucutkan kencing bra aku- terbuka lah habis dan nampaklah semuanya buah dada ku yang montok tu saiz 38 C CUP. . " Aku suka buah dada mu milah. Besar sangat kalah akak Ijah" katanya memuji aku dan membandingkan dengan buah dada akak Ijah. "Tetek ni.. masih merah dan kecil lagi tapi buah dada sais besar " katanya lagi sambil meghisap tetek ku yang dah menegang. Aku merasa lamas dengan cara nya mengisap tetek aku dan kedua tanganya memicit kedua buah dadaku dan gengaman tu membuat lidah nya senang mengisap kedua dua tetek buah dada ku. Aku merasa kenikmatan di mana tangannya juga turun ke bawah mencari pukiku yang dari tadi sudah membasahi panties ku. "Milah .. kita ke bedroom yeh!" katanya sambil mendokong ku ke dalam bilik tidurnya. Tertinggal lah Tv dan cerita VCD yang masih on lagi kat bilik tamu..Semasa abang ipar ku mendokong aku kain pelikatnya dah longgar terlungsurlah ke bawah nampak lah butuhnya dan dia bogel habis dan aku pun bisikkan ke telinganya ." Abang Jamal sebenarnya milah ni suka dan jatuh cinta kat abang jugak. Tapi Milah takut jika milah beritau abang awal awal takut nanti abang tu bertindak didepan akak Ijah." Kataku sambil aku mencium dan menjilat cuping telinganya. Sampai je ke bilik tidurnya terus diletakkan nya aku di atas katil terkangkanglah kaki aku dan dia pun bukak lah panties aku yang dah basah dari tadi. Dia yang dah bogel habis tu terus aku pegang butuhnya dan aku ramas dua bijinya dan dia merasa geli dan bertambah nikmat gayanya kerana matanya layu saja. "Milah.. hisap lagi butuh abang nie.."katanya sambil dia duduk di tepi katil tu aku pun hisaplah . Aku pakai teknik sendiri - mula mula aku tegangkan butuhnya dan bila dah keras aku masukkan kesemua butuh tu kedalam mulut aku lalu aku release perlahan lahan separuh batang dan ku masukkan lagi semuanya seperti tadi jadi adalah lebih 2 minit dia kata tak tahan dengan cara begini bagai nak blow - so aku pun tak nak lah dia kasi di blow dulu. Lepas tu di terlentang di katil di nak aku duduk kat muka dia - aku tau lah tu di mau puki aku tu betul betul terkena bibir dia- seperti aksi di VCD tadi tu. Aku pun cuba lah jugak - jadi aku seperti orang duduk lah kat mulut dia -lidah dia yang panjang tu dah ready nak sambut puki aku . Dia mau punggung aku tergantung antara mulut dia dan puki aku. Aku goyang goyang lah punggung aku ke depan dan kebelakang perlahan lahan - bibir puki aku terkenalah lidah dia aku pun merasa nikmat dengan cara ni.Lepas tu dia main main kan puki aku dengan hidungnya yang mancung tu lalu air puki aku tu dah banyaklah keluar kena kat mulut dia- bila punggung aku tu dah sembam muka dia lalu aku tundukkan badan aku dan sampailah mulut aku kat butuh dia lalu aku hisaplah butuh nya yang dah tegang tu. Aku hisap butuh dia dia jilat puki aku sepuas puasnya.> Lepas kami berdua puas ber oral sex , abang ipar aku di tolaknya aku ke katil dan terlentang lah aku dan kedua kaki aku terkangkang lalu dia tak lepas peluang dan tindih badan aku dia di atas lalu kaki nya mengkang kang paha aku seluas luasnya. Tangannya sebelah kanan turun kebawah mencari puki aku di mainnya kelantit aku seketika aku pun tak tahan lagi."Oh! abang! Abang..Ia..iiiaah mainkan lagi kelantit milah dengan kedua jari .Ah..ehÉdan hisap lagi tetek milah nie.. ya! .eyah.. nikmatnya."pinta ku padanya dengan suara ku yang susah nak keluar. Masa abang ipar aku suk dengan kelantit aku, aku jugak memainkan butuhnya tangan ku jugak menarik batang butuhnya yang dah tegang dari tadi - kepala butuhnya ku bilas bilas dengan air mazi nya yang dah keluar dari tadi, dan mudah lah aku membilas licin kepalanya butuhnya yang besar seperti kaca jam rolex .Semasa kau asik pegang batang butuh dia aku gisil gisilkan kat bibir puki aku lama lama lepas tu aku naikkan sikit kat kelantit aku dan kedua tanganya mengengam kedua buah dada aku dan di gigit gigit nya perlahan lahan tetek aku aku merasa nikmat dan geli jugak."Abang Jamal milah tak tahan lagi masukkan lah butuh abang tu sekarang jugak . Milah tak tahan lagi ni!" pinta ku padanya. Tapi abang Jamal masih lagi main mainkan tetek aku di hisap sepuas puasnya buah dadaku dan mukanya di gosok gosoknya kedua tempat buah dada ku . Aku rayu lagi pada nya supaya dia memasukkan butuh nya kat puki aku yang dari tadi sudah lama menanti."Milah abang tak sanggup nak pecah kan dara milah kerana, abang dah terbayang kat akak Ijah di hospital tadi . Jadi fikiran abang cuma nak main mainkan kat atas ni sahaja. "katanya sambil menghisap buah dada ku lagi. Jadi aku pun tolak dia ke tepi dan terlentang lah dia di tengah katil tetapi butuhnya masih menegak berdiri lalu aku pun peganglah butuhnya - ku gengam lah sekuat kuat nya ku hisap lah sepuas puasku seperti orang lapar saja lalu aku naik lah di atas pahanya dan ku pegang butuhnya dan aku kangkang kaki ku dan duduk lah aku tempat butuhnya perlahan lahan sambil tangan kiri ku memegang butuhnya dan tangan kanan ku membilak bibir pukiku lalu aku masukkan butuhnya ke pukiku perlahan lahan jadi pecah lah selaput dara ku keluar lah darah sikit. Aku goyang lah perlahan lahan lagi punggung ku dan abang ipar ku cuma menahan saja lalu dia pun tak tahan bila aku mengoyang punggungku yang tak menyentuh sedikit pun pahanya seperti hanya puki ku dan butuhnya saja yang tersentuh. Bila lima minit aku goyangkan punggungku (butuhnya dalam puki aku) aku angkat dan tekan perlahan dan kuat nampak jer muka dia macam nak blow." Milah ! milah abang tak tahan dengan teknik milah begini." Kata abang ipar ku .Kalau lah lama lama teknik ini dia rasa nak blow cepat lalu dia nak aku main belakang teknik doggie style. Aku pun ikut arahnya maklumlah aku belum ada experience lagi. Bila aku dah menongek di masukkannya lah butuhnya ke puki aku dari belakang di goyangnya perlahan lahan kekadang tu cepat sikit lalu aku pun nak dia menahan saja dan aku lah yang memain peranan mengoyang dan goyangan punggung aku tu perlahan lahan dan kekedang cepat sikit lalu aku kepit butuh dia dengan puki aku cara menutup kangkang paha kau lalu dia pun berteriak "h h AAAHHHHÉ I nak blow JAAAHHÉIIIJAAAHH..IIJAAAH